Eesti Ehituse 9 kuu aruandest selgub, et ettevõte on kasvatanud välismaalt tulevat müügitulu pea kaks korda, mis on ulatub nüüdseks viiendikuni käibest.
Kontsern on 2008. aasta 9 kuu seisuga varasemaga võrreldes suurendanud oma tegevust Ukrainas, Lätis ja Leedus. Kontserni Eesti väliselt teenitud müügitulu moodustas 2008. aasta 9 kuu seisuga 20% kogu müügitulust, kui see samal perioodil aasta tagasi oli 12%.
Müügitulu hajutamine erinevate geograafiliste segmentide vahel on olnud Kontserni juhtkonna poolt valitud strateegia, mille abil hajutatakse riske, mis tulenevad liigsest kontsentreeritusest ühele turule.
2008. aasta 9 kuu seisuga moodustas AS Eesti Ehitus kontserni brutokasum 312,0 miljonit krooni, mis on võrreldes eelmise aastaga vähenenud 10,1%, millal brutokasumi suuruseks kujunes 346,9 miljonit krooni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.