Eesti Ehituse 9 kuu aruandest selgub, et ettevõte on kasvatanud välismaalt tulevat müügitulu pea kaks korda, mis on ulatub nüüdseks viiendikuni käibest.
Kontsern on 2008. aasta 9 kuu seisuga varasemaga võrreldes suurendanud oma tegevust Ukrainas, Lätis ja Leedus. Kontserni Eesti väliselt teenitud müügitulu moodustas 2008. aasta 9 kuu seisuga 20% kogu müügitulust, kui see samal perioodil aasta tagasi oli 12%.
Müügitulu hajutamine erinevate geograafiliste segmentide vahel on olnud Kontserni juhtkonna poolt valitud strateegia, mille abil hajutatakse riske, mis tulenevad liigsest kontsentreeritusest ühele turule.
2008. aasta 9 kuu seisuga moodustas AS Eesti Ehitus kontserni brutokasum 312,0 miljonit krooni, mis on võrreldes eelmise aastaga vähenenud 10,1%, millal brutokasumi suuruseks kujunes 346,9 miljonit krooni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.