• 07.11.08, 08:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Viimsis Altmetsa piirkonnas lõppesid tee-ehitustööd

Eile avati Viimsi Altmetsa elamupiirkonnas 1,8km uusi teid. Teed rekonstrueeris Talter AS, tööde maksumus oli 4,3 miljonit krooni.
Esmakordselt kasutas Viimsi Vallavalitsus teedeehituse rajamisel järelmaksu meetodit.
„Viimsi vald on käesoleval aastal rajanud 5km uusi teid,“ lausus Viimsi abivallavanem Jan Trei. Lõppenud Altmetsa piirkonna teedeehituse käigus paigaldati 1,8km uut teekatet, mille tulemusel paranesid  Altmetsa põigu, Tagakäära, Käära põigu, Käära tee ning Kääraotsa teeolud.
„Kuna vallal on rasked ajad, siis oleme otsinud innovaatilisi ja mõistlikke lahendusi, et omavalitsus suudaks oma infrastruktuurilisi kohustusi vallaelanike ees täita ning seda ka olukorras, kus tuleb hakkama saada nappide rahaliste vahenditega,“ ütles Viimsi Vallavolikogu liige Peeter Oja.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viimsi abivallavanema Jan Trei sõnul rakendati Altmetsa teedeehitusel uut lähenemist, teed rajati 5 aasta järelmaksu meetodil. „Pikaajalise järelmaksuga teedeehitus võimaldab piiratud rahaliste ressurssidega võimalikult palju valla teid rekonstrueerida ja välja ehitada, hajutades samas maksekohustusi.
Altmetsa piirkonna teetööde eest on Viimsi Vallavalitsusel õigus ehitajale maksta tervikuna või osaliselt ning samuti ennetähtaegselt. Ennetähtaegselt tagasi makstud summalt intressi ei arvestata. Riigihanke pakkumuse käigus kujunes aastaintressiks ca 2%“, ütles Jan Trei.
Viimsi abivallavanema Jan Trei sõnul on järgmisel aastal Viimsi valla teedeehituse prioriteet kergliiklusteede rajamine. „Eesmärgiks on rajada Viimsi valla ühtne kergliiklusteede võrgustik, mis ühilduks kokku Tallinna kergliiklusteede võrgustikuga. Tuleval aastal on plaanis välja ehitada ka Pärnamäe tee valgustatud kergliiklusteed, mis viiks välja Tallinna Ecolandi hotellini“ märkis Jan Trei.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:33
Garaažiuste külmasildade probleemi pärast enam pead vaevama ei pea
Garaažiuste ja teiste tõstanduste alla tekkivad külmasillad ning ilmastiku mõjul siseruumidesse sattuv sadevesi on aastaid olnud probleemiks paljudes tootmis-, tööstus- ja kaubandusettevõtetes. Lahenduseks on SOJLO®, mis pakub kaasaegseid energiatõhusaid külmasillavabasid uksekünniseid.

Hetkel kuum

Ülemiste terminali ehitus.
TOP
  • 15.10.25, 12:00
Taristuehitajate TOPi liidrid hingavad Rail Baltica hapnikku
Konverentsi moderaator Kaarel Kose ja trasnspordiameti peadirektor Priit Sauk.
Uudised
  • 17.10.25, 09:00
Suur galerii: Taristuehituse konverents 2025
Elektriehituse TOP: konkurents tiheneb, võidavad kiired kohanejad
TOP
  • 21.10.25, 09:00
Elektriehituse TOP: konkurents tiheneb, võidavad kiired kohanejad
GRIK Ehitus ja Ehitustrust ehitavad DSV Vaela terminali
Uudised
  • 20.10.25, 07:43
GRIK Ehitus ja Ehitustrust ehitavad DSV Vaela terminali
KMG Infrast võttis aukirja vastu Urmas Prants Taristuehituse konverentsil.
Uudised
  • 16.10.25, 07:20
KMG Infra: suutsime võita “õiged”projektid
Ehitus5ECO üks omanik ja juhatuse liige Margo Padar peab osade konkurentide tegevust liiga riskantseks.
Saated
  • 16.10.25, 12:31
Ehitus5ECO juht hoiatab: peatöövõtjad riskivad praegu liiga suurelt
“Kahtlemata külvaks see häda ja õnnetust”
Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar ja Tallinna Linnaplaneerimise Ameti juhataja Martin Karro.
Uudised
  • 22.10.25, 10:45
Kinnisvaraarendaja ja planeerimisameti juht tegid kokkuleppe
3,5 aasta pärast on Tallinnal olemas üldplaneering. Vanalinna arendamise osas leiti koostöökoht. Kivisaar ja Karro avaldasid, milline on nende nägemuses Tallinn aastal 2035.
Töökuulutused
  • 21.10.25, 13:13
Embach otsib objektijuhti

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele