Alates 3. novembrist on Vabaduse väljaku jalakäijate tunnel suletud, kuna selle vanalinna poolne osa läheb lammutamisele.
Jalakäijad saavad liikuda linnavalitsuse ees asuvat kõnniteed pidi ja Pärnu maantee ristmikku ületades saab Harju tänavale minna Jaani kiriku juurest.
Vabaduse väljaku ehitusprojekti kohaselt rekonstrueeritakse tunneli Roosikrantsi tänava poolne osa kuni Kaarli puiestee trepistikuni. Teine pool praegusest tunnelist lammutatakse täielikult ja selle asemele ehitatakse uus galerii, mis ühendab endise tunneli uute Vabaduse väljaku maa-aluste rajatistega.
Alates 12. novembrist suletakse Kaarli kesklinnast väljuv sõidurada ning ühistransport hakkab mõlemas suunas sõitma nn vastassuunavööndis. Vabaduse väljaku keskele rajatakse ka uus peatuseplatvorm bussidele ja trollibussidele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Vabaduse väljaku ehitustööd kestavad esialgsete kavade kohaselt 2009. aasta juuli lõpuni.
Seotud lood
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.