Alates tänasest viib KredExi Energiasäästu kompetentsikeskus (ESK) kahe nädala jooksul läbi energiasäästuteemalise teavituskampaania "Tee oma maja korda!"
Kampaania peamiseks eesmärgiks on tõsta kortermaja elanike energiasäästualast teadlikkust, juhtides tähelepanu sellele, et korterelamu renoveerimine võib aidata inimestel oma küttekulusid olulisel määral vähendada.
Eesti hooned on valdavalt energeetiliselt ebaefektiivsed. Meie korterelamutes on aasta keskmine soojustarve ca 200 kWh/m², analoogse kliimaga arenenud tööstusriikides pea kaks korda väiksem. Seega tarbime ja maksame energia eest tunduvalt rohkem. Meie elamufondist moodustavad 75% paljukorruselised korterelamud, kus elab 75% elanikkonnast. Olukorras, kus jätkub energiakandjate hinna tõus, tuleb pearõhk suunata elamute energiatarbe, tehnilise seisundi ja elanike elukeskkonna (ka sisekliima) parandamisele.
KredExi juurde moodustatud Energiasäästu kompetentsikeskus tegeleb energiasäästualase teavitustööga alates 2006. aastast. Kompetentsikeskus loodi koostöös Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumiga eesmärgiga jagada korterelamutele tasuta energiasäästualast informatsiooni ja kujundamaks Eestis sobivat keskkonda hoonete energiatõhususe parandamiseks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lisaks teavituskampaania raames ilmuvatele väli-, tele- ja raadioreklaamile tuleb 8.novembri "Nurgakivi" saates (TV3) juttu korterelamute energiasäästlikust renoveerimisest ning uuest hoonete energiamärgisest. Kampaania jooksul viiakse läbi ka energiasäästuteemalised seminarid Tartus, Võrus, Paides, Narvas ja Viljandis.
Seotud lood
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?