• 16.10.08, 17:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TARTU EHITUSMESS 2008: Kutsed teele enne messi

Et tagada piisav huvi firma ja toodangu vastu, saatis tõstukite tootja, Pärnu ettevõte OÜ Awre enne messi umbes poolele tuhandele kliendile kutse külastada nende boksi, kirjutab Äripäeva ajakirjanik Väinu Rozental Tartu Ehitusmessilt.
„Klientidega tuleb järjest rohkem tööd teha,“ nendib Awre üks kahest omanikust ja juhatuse liikmest Simo Teesalu. „Kundet müügiesindustesse meelitada on pagana raske. Palju parem variant on kunde messile kutsuda, sest siin on hoopis vabam õhkkond.“
Muide, Awre boks on messil vist ainus koht, kus lisaks kommidele-küpsistele troonib laua peal ka konjakipudel ja paar pitsi. Ligi kaks tundi pärast messi avamist on pudel endiselt avamata.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Karta on, et tänavu on messi külastatavus väiksem, kui varasematel aastatel,“ lausub viiendat aastat messil osalev Teesalu. „Usun aga, et kui korralik eeltöö ehk kutse kliendipäevale saadetud, oleme messi lõppedes rahul nii meie kui ka kliendid.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.25, 16:14
Kaabli kvaliteet ei ole silmaga nähtav, aga tagajärjed võivad olla valusad
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele