Et tagada piisav huvi firma ja toodangu vastu, saatis tõstukite tootja, Pärnu ettevõte OÜ Awre enne messi umbes poolele tuhandele kliendile kutse külastada nende boksi, kirjutab Äripäeva ajakirjanik Väinu Rozental Tartu Ehitusmessilt.
„Klientidega tuleb järjest rohkem tööd teha,“ nendib Awre üks kahest omanikust ja juhatuse liikmest Simo Teesalu. „Kundet müügiesindustesse meelitada on pagana raske. Palju parem variant on kunde messile kutsuda, sest siin on hoopis vabam õhkkond.“
Muide, Awre boks on messil vist ainus koht, kus lisaks kommidele-küpsistele troonib laua peal ka konjakipudel ja paar pitsi. Ligi kaks tundi pärast messi avamist on pudel endiselt avamata.
„Karta on, et tänavu on messi külastatavus väiksem, kui varasematel aastatel,“ lausub viiendat aastat messil osalev Teesalu. „Usun aga, et kui korralik eeltöö ehk kutse kliendipäevale saadetud, oleme messi lõppedes rahul nii meie kui ka kliendid.
Seotud lood
Kui ettevõte sünnib soovist teha midagi sisukat ja põnevat, ei pruugi esialgu ollagi suurt strateegiat ja visiooni. Ent kui sellele lisandub aastatepikkune sihikindlus, oskus õigeid otsuseid teha ja kirg valdkonna vastu, võib sellest kasvada midagi suurt. Just nii on läinud ettevõttega Optimus Systems, mis alustas 20 aastat tagasi viieliikmelise meeskonnana ning on nüüdseks kasvanud Eesti turvavaldkonna liidriks.