Et tagada piisav huvi firma ja toodangu vastu, saatis tõstukite tootja, Pärnu ettevõte OÜ Awre enne messi umbes poolele tuhandele kliendile kutse külastada nende boksi, kirjutab Äripäeva ajakirjanik Väinu Rozental Tartu Ehitusmessilt.
„Klientidega tuleb järjest rohkem tööd teha,“ nendib Awre üks kahest omanikust ja juhatuse liikmest Simo Teesalu. „Kundet müügiesindustesse meelitada on pagana raske. Palju parem variant on kunde messile kutsuda, sest siin on hoopis vabam õhkkond.“
Muide, Awre boks on messil vist ainus koht, kus lisaks kommidele-küpsistele troonib laua peal ka konjakipudel ja paar pitsi. Ligi kaks tundi pärast messi avamist on pudel endiselt avamata.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Karta on, et tänavu on messi külastatavus väiksem, kui varasematel aastatel,“ lausub viiendat aastat messil osalev Teesalu. „Usun aga, et kui korralik eeltöö ehk kutse kliendipäevale saadetud, oleme messi lõppedes rahul nii meie kui ka kliendid.
Seotud lood
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?