Ringkonnakohus tegi eile määruse, millega peatas riigihangete ameti vaidlustuskomisjoni otsuse Merko Ehituse ja Tallinna Teede kõrvaldamiseks Kukruse maanteelõigu ehituselt.
Aktsiaseltsid Talter, K-Most, TREF ja Teede REV-2 vaidlustasid maanteeameti 29. augusti käskkirja, millega amet kvalifitseeris Merko Ehituse ja Tallinna Teede ASi osalemaks Tallinn-Narva maantee ehitushankel.
Vaidlustuskomisjoni otsuse kehtivuse peatamine tähendab, et hankemenetlusega saab edasi minna ja Merko Ehitus jätkab riigihankel osalemist. Kohus pole Merko Ehituse õigusjärgluse suhtes veel sisulist seisukohta võtnud, kuid tähendas, et Merko seisukohad olid veenvad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
2. oktoobril tegi Riigihangete Ameti juures asuv vaidlustuskomisjon otsuse, millega tunnistati kehtetuks Maanteeameti peadirektori käskkiri AS Merko Ehitus kvalifitseerimise kohta Kukruse-Jõhvi teelõigu rekonstrueerimise riigihankemenetluses.
AS Merko Ehitus kaebab komisjoni otsuse edasi Tallinna Ringkonnakohtusse, teatas firma börsile.
Merko saaga jätkust loe täna ehitusuudised.ee
Seotud lood
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.