• 14.10.08, 19:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rotermanni kvartal: praeguseks on külastatavus vähenenud

Rotermann Eesti OÜ kaubanduspindade juht Triin Mägi ütles aripaev.ee-le, et juuli ja augusti kaubanduse külastatavus oli rahuldav, kuid praeguseks on külastatavus vähenenud.
 
"See on ühelt poolt tingitud turistide osakaalu vähenemisest ning teiselt poolt üldisest valitsevast turusituatsioonist ning kooli algusest. September on alati kõikjal vaiksem kuu olnud," möönis ta ning lisas, et ei saa välja tuua majandustulemusi, sest iga kauplus on omaette ettevõte ja opereerib iseseisvalt. Rotermann Eestiga seotud ettevõtted ei tegele ise jaekaubandusega.
 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Prognoosime neljanda kvartali lõpuks saavutada külastatavuse osas sarnast taset, mis oli juulis ja augustis. Viimane suurem sooduskampaania kaubanduses oli juuli kuus ja see andis väga häid tulemusi.
Prognoosime suuremat külastatavuse kasvu 2009 kevadel, kui kõik tööd Rotermanni kvartali I etapis on lõpule jõudnud ning uksed avavad uued ja huvitavad kauplused.
 
Rotermanni kvartalis on üürile antud üle 20 erineva kaubanduspinna
 
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 14:04
Prysmian: jätkusuutlik tootmine on konkurentsieelis, mitte nišš
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele