Merko Ehituse juhatuse esimees Tiit Roben
ütles täna aripaev.ee lugejate küsimustele vastates, et kitsaks pole läinud
mitte üksnes ehitusturul, vaid kõikjal.
Lugeja küsis, miks on ehitusturul järsku nii kitsaks läinud ja kas konkurendid kasutavad Merko kehva mainet, et turult tükki haarata.
Roben vastas: "Tegelikult on igal pool kitsaks läinud. Me kõik ootame põnevusega pankade tulemusi, mis on peegel kogu majanduses toimuvale. Ehitus ja kinnisvaraarendus kasvasid tohutute hüpetega, nende aegade asendumine rahulikuma käiguga tundub kriisina. Mitmed suured tegijad on valmis huvitavaid ettevõtteid ja objekte üle võtma. Ehitaja maine kujuneb eelkõige kvaliteetselt ja tähtaegselt teostatud tööde põhjal, selles osas tahame endast anda parimat. Samas on maine ka väga subjektiivne ja muutuv nähtus. Need, kes armastavad müstifitseerida mainet, peavad arvestama, et asuvad ka ise konkurentsikeskkonnas ja mis juhtus täna ühe ettevõttega, võib homme juhtuda ka mõne teisega."
Loe kogu online-intervjuud
siit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kevadel hooldame niidukeid ja õlitame terrasse, aga puitfassaadi hooldamine ei tule sageli mõttessegi ning ega see polegi iga-aastane töö. Ent kui fassaadihooldus jääb pikalt tegemata, võib peagi ees oodata voodrilaudade vahetus, mis on suur ja kulukas ettevõtmine ka siis, kui otsustad seda oma jõududega teha.