• 16.04.08, 20:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Arendaja: ei teadnud, et auto oleks olnud kõva laks

Patikal uueToyota Aurisega ostjaid meelitanud kinnisvaraarendaja sõnul soovisid ostjad ennemini hinda alla kui tasuta autot. Sestap toimus tehing madalama hinna ja autota.
"Ei mäletagi, kui palju huvilisi käis, aga lõpuks oli nii, et lasime hinna alla ja loobusime autost. Ei teadnud tollel hetkel, et see oleks ostjale tagastatavattulumaksu vähendanud, kuid praegu arvan, et see oleks talle väga kõvasti mõjunud," rääkis Rait Ross.
"Nii et õnneks ei läinud sedapidi (et oleksime ostjale kauba peale auto andnud - toim), inimesed tahtsid ikka rohkem hinda alla kui autost huvitatud olid," lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.11.25, 18:04
Millised on olnud materjalide tarnete väljakutsed Rail Baltica trassi ehitamisel?
Elektrimaterjalide hulgimüüja W.EG. Eesti ja kaablitootja Prysmian Group Baltics tarnisid 2025. aastal raudteeühenduse Rail Baltica põhitrassi esimese lõigu ehituseks vajalikud kaablid. Kokku toimetati objektile 48 suurel trumlil 24 kilomeetrit keskpingekaablit, mida kasutatakse raudtee põhitrassi elektrivarustuse ja alajaamade ühendamiseks ning side- ja juhtimissüsteemide toiteks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele