• 16.04.08, 20:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Arendaja: ei teadnud, et auto oleks olnud kõva laks

Patikal uueToyota Aurisega ostjaid meelitanud kinnisvaraarendaja sõnul soovisid ostjad ennemini hinda alla kui tasuta autot. Sestap toimus tehing madalama hinna ja autota.
"Ei mäletagi, kui palju huvilisi käis, aga lõpuks oli nii, et lasime hinna alla ja loobusime autost. Ei teadnud tollel hetkel, et see oleks ostjale tagastatavattulumaksu vähendanud, kuid praegu arvan, et see oleks talle väga kõvasti mõjunud," rääkis Rait Ross.
"Nii et õnneks ei läinud sedapidi (et oleksime ostjale kauba peale auto andnud - toim), inimesed tahtsid ikka rohkem hinda alla kui autost huvitatud olid," lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.25, 16:14
Kaabli kvaliteet ei ole silmaga nähtav, aga tagajärjed võivad olla valusad
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele