Pindi Kinnisvara juhatuseliige ning
Eesti Kinnisvarafirmade Liidu juht Peep Sooman ütles LVMi allahindluskampaaniat
kommenteerides, ent kliente tuleks konsulteerida kogu aeg, mitte kampaania
korras.
Sooman ütles, et nemad teevad klientide hulgas pidevalt teavitustööd sellest ajast peale, kui eelmisel suvel kinnisvara hinnad langema hakkasid.
LVM Kinnisvara alustas kampaaniaga, kus korraga lasevad üle 100 eraisikust kliendi hinna alla. Sooman ütles, et tegu on positiivse sammuga, ent mitte millegi enneolematuga. Sooman usub, et kampaania käigus suudetakse tehinguid teha ning firma teenib sellega tublisti tähelepanu, mis on tänasel turul ääretult oluline.
Seotud lood
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.