Kuna uute arendusobjektide pakkumine on
väga lai, tasub enne ostuotsuse tegemist uurida krediidiinfost arendaja tausta
ning suhelda ka kohaliku omavalitsusega, kirjutas tänane Äripäev.
Arendajate kõige levinum müügitrikk on näidata kodulehel, et paljud objektid on broneeritud või suisa müüdud. Sellega püütakse näidata, et arendusprojekt on populaarne, sest keegi ei taha ju olla esimene ostja ning riskida, et jääbki ainsaks elanikuks keset ehitustandrit.
1Partner Kinnisvarakonsultant Kaili Tamm soovitas uurida, kas arendajal on eelnevaid kogemusi või on tegemist algajaga. Kui on kogemusi, siis milliseid projekte on eelnevalt arendatud ning kuidas nendega toime tuldud.
Teiseks tasuks tema selgitusel suhelda kohaliku omavalitsusega, et saada teada, kas detailplaneering on ikka kinnitatud ja milliseid kohustusi on arendaja endale sellega võtnud. Kohustuste täitmatajätmise vältimiseks lastakse sageli seada valla kasuks hüpoteeke või nõutakse muid garantiisid. See lisab ka koduostjatele rohkem kindlustunnet.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
10.-12. oktoobril toimub Tartus mess Ehitus ja Sisustus, millest võtab tänavu osa 70 ettevõtet, kelle tegevusvaldkonnad ulatuvad üldehitusest kuni sisustamiseni välja. Tulenevalt aastaajast pannakse palju rõhku energiasäästlike lahenduste tutvustamisele, kuid esitletakse ka sisustustrende. Eraldi väljapanek on pühendatud saunamajadele.