Kuna uute arendusobjektide pakkumine on
väga lai, tasub enne ostuotsuse tegemist uurida krediidiinfost arendaja tausta
ning suhelda ka kohaliku omavalitsusega, kirjutas tänane Äripäev.
Arendajate kõige levinum müügitrikk on näidata kodulehel, et paljud objektid on broneeritud või suisa müüdud. Sellega püütakse näidata, et arendusprojekt on populaarne, sest keegi ei taha ju olla esimene ostja ning riskida, et jääbki ainsaks elanikuks keset ehitustandrit.
1Partner Kinnisvarakonsultant Kaili Tamm soovitas uurida, kas arendajal on eelnevaid kogemusi või on tegemist algajaga. Kui on kogemusi, siis milliseid projekte on eelnevalt arendatud ning kuidas nendega toime tuldud.
Teiseks tasuks tema selgitusel suhelda kohaliku omavalitsusega, et saada teada, kas detailplaneering on ikka kinnitatud ja milliseid kohustusi on arendaja endale sellega võtnud. Kohustuste täitmatajätmise vältimiseks lastakse sageli seada valla kasuks hüpoteeke või nõutakse muid garantiisid. See lisab ka koduostjatele rohkem kindlustunnet.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Akustika on hoone funktsionaalsuse ja kasutusmugavuse seisukohalt sama oluline kui energiatõhusus või sisekliima. Liigses müras väheneb inimeste keskendumisvõime, kasvab stressitase ning kannatab töö kvaliteet. Ruukki Products ASi Baltikumi tehnilise toe ja jätkusuutlikkuse juht Kaupo Pertel nendib, et õigete ehitusmaterjalidega on võimalik seda kõike ennetada.