Kiire hinnatõus ja majanduse jahtumine on
kahandanud inimeste maksevõimet, mistõttu mitmed firmad on sunnitud arvete
tasumist üha kauem ootama ja kasutama isegi inkassofirmade abi.
Mitmete tuntud firmade kinnitusel on klientide maksedistsipliin selle aasta algul halvenenud, samas ei pane olukord ettevõtteid üllatama, sest kui rahakott tühi, otsib inimene võimalusi kohustuste vähendamiseks, kirjutas Postimees.ee.
Eesti Energia võlaosakonna juhataja Tea Matsoni sõnul on tavapärane, et just aasta algul maksetega venitama kiputakse: «Üheks oluliseks põhjuseks on kahtlemata seljataha jäänud talveperiood ning pühad, mis võtavad suure osa nii äri- kui ka eraklientide taskust, teine viivituste põhjustaja on üldine majanduse langus.»
Kinnisvarahooldusfirma BREM, kelle klientideks on büroohooned ja korrusmajad, peab kasutama karmimaid võtteid. «Meie inkassogrupil on praegu pikad päevad,» ütles tegevjuht Liilia Veskimets, kelle sõnul pikenesid just jaanuaris ja veebruaris võrreldes mullusega kommunaalteenuste eest tasuvate klientide makseajad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Akustika on hoone funktsionaalsuse ja kasutusmugavuse seisukohalt sama oluline kui energiatõhusus või sisekliima. Liigses müras väheneb inimeste keskendumisvõime, kasvab stressitase ning kannatab töö kvaliteet. Ruukki Products ASi Baltikumi tehnilise toe ja jätkusuutlikkuse juht Kaupo Pertel nendib, et õigete ehitusmaterjalidega on võimalik seda kõike ennetada.