Port Artur Grupp kavatseb seoses kaupmeeste
jätkuva huviga kaubanduspindade vastu laiendada Port Artur 2kolmanda
korruse ja suurema parkimisplatsi arvelt ning ehitus peaks valmima järgmisel
aastal.
“Sellist asja nagu korterikinnisvaraturul küll tunda ei ole. Arvan, et kaupmeeste optimism tugineb keskmise palga tõusul,” kinnitas Port Artur Halduse juhataja Romek Kosenkranius, et kaupmeeste huvi kesklinna kaubanduspindade vastu on endiselt suur, kirjutas Pärnu Postimees.
Praegu on kaubanduskeskus 5200 ruutmeetri suurune aga juurde- ja pealeehituse tulemusena peaks kaubamaja suurenema 16 500 ruutmeetrini. Koos Port Artur 2 laiendusega ehitatakse pikemaks Aida tänav, mis jääb tulevikus jalakäijate tänavaks.
Pärnu linnavalitsuse ehitusteenistuse juhataja Enno Tammekivi ütles, et linn on sõlminud kesklinna arendajatega kokkuleppe maksta pool, kuid mitte üle 8 miljoni krooni Põhja ja Aida tänava ning Port Arturite vahel asuva parkla ümberehitamise kuludest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.