Eesti Raudtee avalike suhete juhi Urmas
Glase sõnul lasi firma viimasel konkursil oma peahoone hinna vabaks, sest 212
miljoni krooniga ei tahtnud seda keegi osta.
Kolmandal enampakkumisel, mis kuulutati välja tänavu kevadel, osales neli ostuhuvilist. "Parimate pakkujatega peeti seejärel läbirääkimisi, mis võtavad ka oma aja," põhjendas Glase müügiotsuse venimist.
"Nii hull see asi ka ei ole, et hind oleks langenud kordades," sõnas Glase lõpliku hinna kohta, mida osapooled avaldada ei soovinud. "Konkurss välistas selle."
Glase lisas, et Eesti Raudtee peahoone müügi tagant pole mõtet otsida ka meeleheidet, sest riigifirma uus peakorter valmib eeloleval kevadel ning seejärel poleks neil vana hoonet lihtsalt enam vaja.
Ehkki Pikk 36/Olevimägi 5, 7 hoone asub Tallinna vanalinnas, on ta ehitatud möödunud sajandi 20ndatel aastatel kortermajaks. "Eks uus omanik otsustab, kas ehitab selle taaskortermajaks või jätkab kontoripindade rentimisega," märkis Glase.
Pika tänava kinnistu suurus on 1184 ruutmeetrit. Telliskivi tänavaspaiknevat 2618 ruutmeetrist ärimaad müüs Eesti Raudtee sel kevadel 30 miljoni kroonise alghinnaga. Parima pakkujaga käivad praegu läbirääkimised ja tõenäoliselt saab see hoonestatud maatükk müüdud, rääkis Glase.
9481 ruutmeetrise Suurtüki tänava maatüki eest tahtisEesti Raudtee saada vähemalt 50 miljonit krooni. Maast huvitunud Tallinna linna pakkumine firmataga ei rahuldanud. Praegu selgitavad Eesti Raudtee ja linn välja maa tegelikku hinda. Millal ja kas tehing üldse teoks saab, pole teada.
Seotud lood
2025. aasta esimesel poolel võetakse Eestis vastu kliimakindla majanduse seadus ehk kliimaseadus, mis hakkab tulevikus otseselt mõjutama ka ehitusturgu. „Peame mõistma, et maailm muutub, ehitusturg muutub, kliimaseadus tuleb ning praegu on viimane aeg selles protsessis kaasa rääkida,” ütleb ehitusfirma Rand & Tuulberg jätkusuutliku ettevõtluse ehk kestlikkuse juht August Kompus.
Enimloetud
3
Juht: ajatatud maksuvõlg on ka üks võimalik viis parandada ettevõtte likviidsust, isegi kui see on kallis viis
6
Projekteerimishanke eeldatav maksumus on 19 miljonit eurot + KM.
Hetkel kuum
Juht: ajatatud maksuvõlg on ka üks võimalik viis parandada ettevõtte likviidsust, isegi kui see on kallis viis
Eesmärk on saada Euroopa juhtivaks jätkusuutliku ja multimodaalse taristu rajajaks ning hooldajaks
Tagasi Ehitusuudised esilehele