Analüüsides kinnisvaraportaalides
pakutavate objektide hindu, on selge, et see on küsitav, mitte tegelik hind.
Praeguses turusituatsioonis on kauplemisruumi 10-15 protsenti, kuid sõltuvalt asukohast kohati enamgi, kirjutas Postimehes Uus Maa Kinnisvarakonsultantide maade ja majade hindamisgrupi juht Monika Kuntsel.
"Üldteada on reegel, et kinnisvara hinna määrab asukoht ning kehtib seaduspärasus, et mida kaugemal ja kehvema ligipääsuga on objekt, seda soodsam on hind," möönab Kuntsel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.