30. august 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tomson: kvaliteetkinnisvara mõistet kasutatakse müügiargumendina

Äripäev küsis asjatundjatelt, mida peetakse silmas mõiste all kvaliteetne kinnisvara.

Selgituse annabBPE Kinnisvaraeksperdi hindamisosakonna juhataja Aivar Tomson.

"Kvaliteetkinnisvara mõistet kasutatakse maaklerite poolt kui müügiargumenti, seetähendab, etsellega tähistatakse kõike, millel peaks olema püsiv väärtus", ütleb Tomson ja lisab, et see mõiste ondevalveerunud jategelikult ei anta endale tihtipeale aru, millega on tegemist. "Peaasi, et asi kaubaks läheks," märgib Tomson.

Kvaliteetkinnisvara puhul on ilmselgelt tegemist millegagi, mis tugineb emotsioonidel jaseda kuidagi mõõta või väga täpselt kirjeldada ei ole võimalik.

"Mõistena ei ole kvaliteetkinnisvara kindlasti õnnestunud," arvab Tomson ja toob võrdluseks sarnase mõistena euroremont, millest tänapäeval millegipärast enam eriti ei räägita.

Jaga lugu
Ehitusuudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785
Hannes RummReklaamimüügi projektijuhtTel: 518 4688