Ajal kui kinnisvaraturul tegutseb tohutu
hulk erinevaid firmasid, hakkas infoliin RE-line kinnisvarateenust pakkuma
telefoni teel.
"RE-line'i infoliini kõneminut maksab 3 krooni, millele lisandub sideoperaatori tasu. Meie kõneminut on võrreldes teiste Eestis tegutsevate infoliinidega odavaim, kuid hind ei ole teistega võrreldes meie olulisim eelis," kommenteeris RE-line International OÜ tegevjuht Maria Tammeorg.
"Elamis- või äripinna ostmisel huvitab klienti tulemus - ehk, et ta leiaks selle, mis vastaks tema vajadustele. Kas selle leiab BRC Kinnisvara või mõni muu kinnisvarafirma, ei oma kliendi jaoks olulist tähtsust - peamine on see, et ta saaks kiiresti ja kvaliteetselt teenindatud ning leiaks endale sobiliku vara, mis juriidiliselt korrektselt ka tema omandiks saaks," kommenteeris Tammeorg Äripäevale.
Seotud lood
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?