Ajal kui kinnisvaraturul tegutseb tohutu
hulk erinevaid firmasid, hakkas infoliin RE-line kinnisvarateenust pakkuma
telefoni teel.
"RE-line'i infoliini kõneminut maksab 3 krooni, millele lisandub sideoperaatori tasu. Meie kõneminut on võrreldes teiste Eestis tegutsevate infoliinidega odavaim, kuid hind ei ole teistega võrreldes meie olulisim eelis," kommenteeris RE-line International OÜ tegevjuht Maria Tammeorg.
"Elamis- või äripinna ostmisel huvitab klienti tulemus - ehk, et ta leiaks selle, mis vastaks tema vajadustele. Kas selle leiab BRC Kinnisvara või mõni muu kinnisvarafirma, ei oma kliendi jaoks olulist tähtsust - peamine on see, et ta saaks kiiresti ja kvaliteetselt teenindatud ning leiaks endale sobiliku vara, mis juriidiliselt korrektselt ka tema omandiks saaks," kommenteeris Tammeorg Äripäevale.
Seotud lood
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.