Autor: Äripäeva eriprojektide ja sisuturunduse üksus • 25. aprill 2022

Paberist tunnilehtede kaotamine aitas aastas kokku hoida 111 000€

Ehitussektoris on praegusel ebastabiilsel ajal iga kokkuhoid väga oluline ja aitab konkurentidest sammu võrra ees püsida. Üks lihtsamaid viise, kuidas kasvatada ettevõtte kasumit, on tavapärastest paberil olevatest tunnilehtedest loobumine ja üleminek mobiilsele tööaja arvestamise tarkvarale.

Paberil olevad tunnilehed on olnud standardiks juba aastakümneid, kuid ehitusettevõtte Betonrak OÜ kogemus näitab, et üleminek digitaliseeritud tööaja arvestamise süsteemile aitab ettevõttel kokku hoida aega ja raha.

Kuidas hoiti kokku 111 300€?

Betonrak OÜ põhitegevusalaks on erinevate raudbetoonkonstruktsioonide ehitamine ning raketise-, armatuuri- ja betoneerimistööd.

Begini tarkvara kasutamisega tegi Betonrak OÜ algust 2016. aastal. Ettevõtte juhatuseliige, Rome Soomere, rääkis, kuidas toimis tööajaarvestuse protsess enne Begini ja mis muutus peale uue süsteemi kasutusele võttu

Milline oli olukord enne Begini tarkvara kasutusele võttu?

Nagu enamikus ettevõtetes, kasutasid ka Betonrak OÜ juhid oma objektidel tehtavate töötundide ning tööde haldamiseks tunnilehtesid – töötajad täitsid iga päev pabereid ning esitasid need juhtidele nädalate kaupa.

Selles tulenevalt tekkisid ka mõned probleemid. Esiteks oli halduskoormus kasvanud üle pea ning kogu andmebaasi ümbertöötamine paberilt Excelisse võttis ääretult palju aega.

Teine probleem oli see, et puudus kontroll ja ülevaade, kas töötajad ka reaalselt tunnilehel kirjutatud aegadel objektil viibisid. Suurte objektide puhul oli seda ka võimatu jälgida.

Milline on olukord pärast Begini tarkvara kasutusele võttu?

Betonrak OÜ leidis oma probleemidele lahendused ning Rome võttis ettevõtte kogemuse kokku järgmiselt: „Begini tarkvara annab meile täpse info objektil tehtud tundidest, tänu millele jäävad ära igasugused vaidlused. Lisaks hoiame tänu Beginile kokku üle 3 tööpäeva jagu tunde, mis varasemalt kulus andmete ümbertöötlemisele. Kunagi, kui me olime paari mehe ettevõte, saime paberil arvestuse tehtud suurema vaevata, kuid nüüd olen ma 100% veendunud, et ilma Beginita ei saaks me mitte kuidagi hakkama”.

Mida peaks üks korralik tööaja arvestuse tarkvara tänapäeval ära tegema?

● GPS-positsioneerimine

● Tööjõukulude vähenemine

● Objektijuhi haldustööde vähenemine

● Kuluarvestus

● Pildistamine

Tööjõu distsipliini saavutamine

Kui soovite vabaneda tööaja arvestuse ajakulust ning vaidlustest töötajatega, siis proovige Begin tööaja arvestuse tarkvara täiesti tasuta! Alusta 7-päevalist prooviperioodi siit

Jaga lugu
Ehitusuudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785