Ligi 25-aastase kogemusega Karl Bilder OÜ on teeninud asjatundliku ja personaalse teenindusega klientide usalduse, mis on taganud ettevõtte kiire arengu ning hea vastupidavuse ka kriiside ajal. Ettevõtte tegevus sai alguse värvide müümisest nime all „Värvikeskus“, kuid klientide soovidest ja vajadustest tingitud tootevaliku laienemine on ettevõttest teinud ehitusspetsialisti esimese valiku kõigi ehituseks vajaminevate kaupade hankimisel.
Karl Bilder on kaubamärk, mis kannab auga edasi klientidele oluliseks visiitkaardiks saanud väärtusi. Erakordselt abivalmis klienditeenindus, kus iga klienti teenindatakse personaalselt ja iga küsimust saadab vaid asjatundlik nõu, kaubad saavad kiirelt komplekteeritud ning tagatud on ka kiire tarne ehitusobjektile.
Karl Bilder pakub kogu ehitusmaterjalide tootevalikut, toodete omavahelist sobivust, tõstes esikohale kvaliteedi. Karl Bilder kliendid on asjatundjad, kes tunnevad tooteid ning teavad, et suurte nädalavahetuste allahindluste asemel saavad nemad oma kauba kätte alati püsivalt hea hinnaga Karl Bilder kauplustest.
Karl Bilder OÜ käive kahekordistus 5 aastaga
Karl Bilder teenis Äripäeva TOP ettevõtte märgi, sest on viie aastaga oma käibe peaaegu kahekordistanud. „Soovime aidata kaasa Eesti ehitusettevõtjate töö kvaliteedi tõstmisele ja tegevuse efektiivsuse kasvatamisele,” ütleb aastaid Karl Bilder OÜ nime kandva ettevõtte juhataja Olle Saare. „Nimevahetusega on meie areng hoopis hoogu juurde saanud.“
Kui 2015. aastal oli Karl Bilderi käive 13,3 miljonit, siis 2019. aastaks oli see juba 22,3 miljonit eurot. Ka 2020. aastat tugevalt mõjutanud koroonakriisis, mis mõjutas negatiivselt ehitussektorit üldiselt, jätkas Karl Bilder siiski kasvamist. Selle garantiiks on tugevad ja usalduslikud suhted Eesti ehitusettevõtjatega ning rahulolevad kliendid.
Karl Bilder ja selle tootevalik kasvavad käsikäes klientide soovidega
Ettevõte alustas tegevust 1997. aastal värvide müümisega ja kasvas eelmise buumi ajal 10 miljoni euro suuruse käibega ettevõtteks. „Siis tuli kriis ja meie maalrifirmadest kliendid liikusid laiemale renoveerimisturule, hakates küsima järjest laiemat tootevalikut. Alguses fassaadimaterjalid, mida algul vaid toonisime ja siis juba ka müüma hakkasime. Seejärel sooviti lisaks krohvile saada ka tüübleid ja võrkusid ning siis soojustusmaterjale ja lõpuks täislahendusi. Kui soojustusmaterjal oli hoovi peal näha, küsiti juba ka soojustust sisetöödeks. See omakorda kuulub kokku karkassi ja kipsplaadiga,” meenutab Saare. „Kliente kuulates kasvas meie tootevalik aina suuremaks. Täna varustame oma kliente juba kõigi ehitusmaterjalidega, vajalike töövahenditega ning oleme ka Wagneri saksa kvaliteetsete viimistlusseadmete maaletooja, tagades oma klientidele kiiremini ja kvaliteetsemalt tehtud töö. Meie projektilahendustes on saadaval kogu valik ehitustooteid, mida professionaalne ehitaja oma tööks vajab.”
Arenemisprotsessi käigus sai ka selgeks, et Värvikeskuse nimi oli ajale jalgu jäänud. „Kuidas nimetada ettevõtet, mis müüb peaaegu 10% Eesti turu kipsplaadist? Pidime leidma endale uue nime. Otsimine kestis kokku peaaegu pool aastat – vaatasime sügavale enda sisse, küsisime klientidelt ja otsisime endale sobivat. Abiks olid oma ala profid. Mis me siis leidsime? Leidsime, et oleme personaliseeritud äris, kus on tähtis usaldus, kus lubadusel peab olema kaalu. Kus me teame, mida räägime. Kus meie käest küsitakse ja me vastame. Meie juures suhtleb inimene inimesega ja igal inimesel on nimi. Meie konkurentidel pole aga kellelgi nime. Nii saigi pärast otsimist ja kaalumist meie nimeks Karl Bilder. Bilder viitab ehitajale, Karl on turvaline mehe nimi. Nii tema nimi siis kokku sai – Karl Bilder.”
Karl Bilder tegutseb Eestis nelja kauplusega: Tallinnas asuvad esindused Kadaka tee 32 ja Peterburi tee 52a, Tartus Turu 53 ja Pärnus Suur-Jõe 75. Ettevõtte kõige uuem esindus avati kaks aastat tagasi Tartus. Uue hoone projekteerimisel ja ehitamisel mõeldi nii oma inimeste kui ka klientide heaolule, töökeskkonnale, keskkonnasõbralikkusele ning jätkusuutlikkusele. Energiasäästlikus hoones kogutakse ja taaskasutatakse jäätmeid ning päikesepaneelid toodavad peaaegu kogu ettevõtte jaoks vajamineva energia. Kauplust ilmestavad naturaalsed pinnad, naturaalne valgus ja kaupluses kasvavad puud. Karl Bilder kauplustest on saanud oluline peatuspunkt klientidele. Sõbralik klienditeenindus, abivalmis projektijuhid, head kohvijoogid ning arvutiga töötamiseks kõik vajalik (tasuta wifi ja istumisalad) panevad kliendid tundma end mugavalt ja koduselt.
Tõesti kiire tarne otse objektile ja ehituskaup kätte ööpäevaringselt 24h ekspresskapist
Kiired ja mugavad tarneviisid on muutnud Karl Bilderi kliendi jaoks usaldusväärseks ja kindlaks partneriks. Tihtipeale tundub juba ärahellitatult normaalsuseks saanud olukord, kus laost tellitud kaup saabub objektile juba mõne tunniga või hiljemalt järgmisel hommikul. Klientidel on võimalik tellida suurem kaup kaubikuga otse ehitusobjektile, lasta kiireloomulised väiksemad kaubad Bolti kiirkulleriga koheselt enda juurde tuua või siis Eestis esimesena pakume võimalust ehituskaubale järgi tulla igal ajal 24/7 ekspressruumi. Nii ei pea ühildama oma igapäevatööd kaupluse lahtiolekuaegadega.
Karl Bilder üheskoos oma klientidega vaatab julgelt tulevikku. Seda kinnitab ka Olle Saare visioon: „Kuna meie areng, tootevaliku pidev laienemine, usalduslik suhe klientidega ja teistmoodi tegemine julgevad lubada kasvu jätkamist, oleme seadnud endale eesmärgiks jõuda 50 miljoni eurose müügimahuni“.
Seotud lood
Kui eramajade omanikud on üsna teadlikud puuraukudega maakütte eeliste suhtes, siis kortermajade elanike ning ühistuliikmete seas võib veel kohata kahtlevat seisukohta.