Ehitus- ja puidukontserni Kaamos müügitulu kasvas möödunud aastal 78,5 miljoni euroni aasta varasema 68 miljoni euroga võrreldes.

- Suur osa Kaamos Grupi uudistest leidis eelmisel aastal aset ärikvartalis Avala
- Foto: Liis Treimann
„Vaatamata erakordsele aastale, mida jäävad ilmestama COVID-19 põhjustatud mõjud, kujunes Kaamos Groupi jaoks aasta edukaks,“ kommenteeris Kaamos Groupi juht Marek Pohla. „Aasta esimene pool pakkus päris palju väljakutseid, pandeemia vahetut mõju saime tunda kinnisvara sektoris ja puidutööstuses," lisas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäevases arhitektuuris ei ole fassaad enam pelgalt hoone „nägu“, vaid osa selle identiteedist. Disain, vastupidavus ja jätkusuutlikkus on saanud võrdväärseteks väärtusteks. Ruukki disainprofiilid koos uute GreenCoat Pural BT pinnakatetega pakuvad arhitektidele ja arendajatele võimalust luua kestvaid, esteetilisi ja keskkonnasõbralikke fassaade.