Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tasulised teed pakuksid võimalust kiiremini ehitada
Suuremate teede, näiteks Tal- linna-Tartu maantee tasuliseks muutmine oleks reaalne ja mõistlik alternatiiv, kirjutab ASi Teede Tehnokeskus intelligentsete transpordisüsteemide osakonna projektijuht Märt Puust.
Kui ei suudeta leida raha eelarvest ja Euroopa Liidu toe tustest, siis miks mitte ei võiks me kaasata erakapitali ja selle abil teed ikkagi kiiremini ohutuks muuta.
Suurbritannias aastatel 1970–1994 läbiviidud ehitusuuringust, milles analüüsiti hilinemiste ja eelarve ületamiste põhjuseid, selgus, et 40% ootamatutest hilinemistest ja lisakuludest olid seotud geotehniliste oludega. Ehitaja vaates tõusetub küsimus: mis saab siis, kui tegelik kohapealne geotehniline olukord osutub arvatust keerulisemaks?
Selle hoone ehitust alustati 1936. aastal, esimene tööpäev oli majas 5. märtsil 1938. Toonastest hoonesisestest ehitustöödest tegid suurema osa Võru tööstuskooli õpilased.