(Sisuturundus)Kuidas leida sobivaid ja kauakestvaid tekstiile?

Mis on sisuturundus? >

Uue kodu sisustamine algab ruumide paigutusest ning mööblist, mis omakorda dikteerivad erinevate aksessuaaride hulga, disaini ja asetuse. Iga kodu üks olulisemaid värvi- ja hubasuseandjaid on loomulikult erinevad tekstiilid. Millised kangad on moes aasta 2017 ning teevad ühest kodust tõelise kodu, räägib Ameerika rõiva- ja tekstiilibrändi GANT esindaja Tiia Nurmoja.

Kangaste puhul kehtib tõsiasi, et kvantiteedist olulisem on kvaliteet: pigem vähem diivanipatjasid, kardinaid, pleede ja vaipasid, kuid olgu need ilusad, kauakestvad ning mõnusad nii silmale kui ka käele.

Selle suve trendid on pärit Miami värvi- ja valguseküllastest rannavaadetest, millest inspireerituna ulatub moevärvide gamma pehmetest hallidest toonidest kuni päikesest pleegitatud pastelseteni. Nii omaette kui ka trendikate mustritega kombineerituna on need värvid oma elegantsis moodsalt ajatud. Mustritest on moes India ja Indoneesia sugemetega sule- ja lehekujulised ning graafilised ja geomeetrilised kujundid põimituna traditsioonilise tekstiilikudumise tehnikaga.

Üks inspireerivaid värvipalette on sel hooajal loomulikult ka meresinine – erineva mustriga alates sulemustritest kuni triipudeni on iga kodu osaks võluvad meresinised klassikalised kohevad rannarätikud, voodikatted ja köögitekstiil.

Korralik kangas kestab vähemalt ühe inimpõlve

Kangaste puhul kehtib tõsiasi, et kvantiteedist olulisem on kvaliteet: pigem vähem diivanipatjasid, kardinaid, pleede ja vaipasid, kuid olgu need ilusad, kauakestvad ning mõnusad nii silmale kui ka käele. Tekstiilid peavad muutma kodu õdusamaks, aga välimuse kõrval tasub olla hoolikas materjali valikul ning eelistada kvaliteetkangaid, mis sisaldavad näiteks naturaalset villa, siidi, lina, puuvilla ja kašmiiri.

Tekstiili välimus üksinda pole kindlasti see, mis inimesi köidab ning kangad vastupandamatuks teeb. Võttes õlgadele siledapinnalised pehmed pleedid, mis on kootud puhta villa, siidi ja kašmiiri segust, mõistab igaüks, et see on investeering nii olemasolevasse aega kui ka tulevikku. Kaubamärk GANT on tuntud oma egiptuse puuvillast kangaste poolest, mis säilitavad oma pehmuse ja muud materjali omadused nagu värvid ja mustrid ka pärast pidevat pesemist. Just tekstiilide pikk eluiga on see, mis määrab nende kvaliteedi.

Elutoas on sel hooajal moes tagasihoidlikumad soojad ja neutraalsed toonid ning soojad tekstuurid, kvaliteetne kašmiir, samuti kalasabamuster ning pehmed roosad ja beežid toonud.

Stiilset magamistuba luua pole aga olnud eales nii lihtne kui tänases moevoolus. Väga moodne on šikk neutraalne hall, millega sobivad lõpmatutes kombinatsioonides padjad alates siksakmustritest kuni kootud triipudeni. Elavdage oma magamistuba lihtsa nipiga, lastes tal hingata – just see ongi täna moes! Kusjuures kõik GANTi tekikotid on valmistatud täislaiuses ja paeluvad pilku nii oma kujunduse kui ka suurepäraste omaduste poolest nagu juba nimetatud luksusliku satiinitöötlusega 100%lise egiptuse puuvilla sisaldus, mille kvaliteet tagab põhimõttelise eluaegse kestvuse.

GANT
GANT on Ameerika riietusstiili üks etalone, mille sugemed ulatuvad Inglise konservatiivsusesse ja soliidsusesse, paisates segamini erinevaid mustreid ja materjale ehk tõelise külluse. Kaubamärgi ajalugu algas aastal 1914, kui Ukrainast pärit Bernard Gantmacher saabus New Yorki ning alustas oma karjääri õmblustöökojas. Aastaid hiljem alustas ta triiksärkide konstrueerimise ja õmblemisega. Kvaliteetsed triiksärgid said kiirelt tunnustust ning teemandikujuline „G“ tähis varrukal tähistab tänini rõiva kvaliteeti, mugavust ja parimat saadavat materjali. GANT pakub täielikus valikus palju riideid nii meestele, naistele kui ka lastele. Lisaks kellad, jalanõud, prillid, parfüümid ja kodusisustus. Kaubamärk on esindatud 260 poe kaudu 73 riigis, sealhulgas Eestis, kus GANTi esinduskauplused asuvad nii Tallinnas kui ka Tartus.

www.gant.com

Galerii

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Osale arutelus Saada sõbrale Prindi

Osale arutelus

Jälgi ehitusuudiseid sotsiaalmeedias:

RSS

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Seotud lood

Kuva rohkem

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Ajakiri Ehitaja

november 2017

Teabevara ehitus­spetsialistile

Valdkonna tööpakkumised

Lemminkäinen otsib TEEDEEHITUSE PROJEKTIJUHTI

Finesta Baltic OÜ

30. detsember 2017

Ehituse erilehed