Autorid: Ehitusuudised , ehitusuudised.ee • 5. september 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Hange selgitab Rail Baltica sõiduautode pealelaadimisjaama asukoha

Rail Baltic Estonia OÜ juht Indrek Orav.
Foto: Raul Mee
Rail Baltica projekti eestvedaja Eestis, Rail Baltic Estonia OÜ ootab 18. septembrini oodatakse pakkumusi hankele, mille eesmärgiks on leida sobiv asukoht ja tehniline lahendus Rail Baltica sõiduautode pealelaadimisjaamale Eestis.

Rail Baltic Estonia juht Indrek Orav räägin hiigelprojekti hetkeseisust, tasuvusuuringutest ja arendusplaanidest 24. oktoobril toimuval Taristuehituse konverentsil.

Ettekandest saab parima ülevaate hangetest ning nendega seonduvast spetsiifikast, hangete planeerimisloogikast ja nende jaotusest Rail Baltic Estonia ja Baltikumi ühisettevõtteRB Rail vahel.

Pane ennast kirja SIIN.

Kuni 14. septembrini konverentsil soodushind!

 

 

„Sõiduautode pealelaadimisjaam on eelduseks sellele, et autoga mujale Euroopasse reisijad saaksid vajadusel ja soovi korral teatava osa teekonnast läbida rööbastel. See kõikjal maailmas levinud võimalus mööda raudteed oma sõiduauto punktist A punktini B toimetada, on Eestis senini puudunud,“ selgitas Rail Baltic Estonia OÜ juht Indrek Orav.

Töö teostajal tuleb välja selgitada tehniliselt ja majanduslikult optimaalseim sõiduautode pealelaadimisjaama terviklahendus Rail Baltica Ülemiste reisiterminali vahetusse lähedusse jäävas asukohas ning pakkuda samaväärne või tehniliselt ja majanduslikult parem alternatiivne terviklahendus mõnes teises asukohas.

Töö teostaja peab lisaks asukohale selgitama ka pealelaadimisjaama vajaliku funktsionaalsuse. Selle raames tuleb hanke võitjal muuhulgas selgitada välja hinnanguline nõudlus antud teenuse järele.

Töövõtja peab võrdlevalt analüüsima, milliseid teenuseid pakutakse ja milliseid erinevaid funktsionaalsusi täidavad Põhjamere-Balti transpordikoridorile jäävad sõiduautode peale- ja

mahalaadimisjaamad. Samuti tuleb kirjeldada funktsioonide täitmiseks parimad tehnoloogilised lahendused koos sinna juurde kuuluva taristuga, mis peavad tagama kvaliteetse, kiire ja efektiivse teenuse pakkumise.

Täiendavalt oodatakse töövõtjalt analüüsi selle kohta, kas tehniliselt on võimalik pakkuda analoogset teenust ka 1520 mm raudteel opereerivatele rongioperaatoritele ja näitama ära vastavad tehnilised lahendused. See võimaldaks lisaks Rail Baltica trassile pakkuda teenust ka teistel suundadel.

Pakkumused tuleb avatud hankemenetluses esitada elektroonselt E-riigihangete keskkonnas. 

Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785