2017. aastal investeeritakse teehoidu üle 258 miljoni euro.
Minister Kristen Michali sõnul on Eesti teedevõrk viimase kümne aasta jooksul märgatavalt paranenud. „Lihtsama remontimise asemel oleme pööranud rohkem tähelepanu ja rahalisi vahendeid teede ning ristmike suuremasse ümberehitamisse. Selle tulemusena tehakse teed põhjalikumalt korda ja pikeneb teede eluiga,“ sõnas Michal.
„Lisaks Kose-Mäo neljarajaliseks ehitusele lisandusid teehoiu kavasse kolm väiksemat projekti: Luige-Juuliku, Saue-Topi ja Tiskre-Tallinna teelõik. Viimane ehitatakse samuti neljarajaliseks kuni Tallinna linna piirini. Edasi kuni Haabersti ristmikuni ehitab kokkuleppel Tallinna linn. Koos Haabersti ristmiku kahetasandiliseks ehitamisega paraneb märgatavalt piirkonna ühendus linnaga,“ lisas minister.
Kose-Võõbu-Mäo 40 km pikkuse maanteelõigu neljarajaliseks ehitamine läheb riigile maksma hinnanguliselt kokku 170 miljonit eurot, millest 80 miljonit eurot eraldatakse riigieelarvest senisele teede rahastusele lisaks ning 90 miljonit tuleb üldistest teedele ette nähtud vahenditest. Järgmisel aastal alustatakse Kose-Võõbu lõigul pinnase ettevalmistustöödega ning neljarajaline maantee on planeeritud valmima aastaks 2022.
2017. aastal on planeeritud teede ehitusele 65,4 miljonit eurot, mis on ligi 31 miljonit rohkem kui sel aastal ning tee hooldusele 49 miljonit, mis on 1,4 miljonit rohkem kui tänavu.
Teehoiukava suuremad projektid ja nende maht
Kose-Mäo 2+2 – 170 miljonit;
Luige-Juuliku teelõik - 15,7 miljonit;
Saue-Topi ühendustee – 1,87 miljonit;
Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna (Tiskre-Tallinna) teelõik – 2 miljonit;
Tallinna ringtee Väo-Jüri 2+2 tee ja sõlmede ehitus - 49 miljonit;
Juuliku sõlm ja 2+2 teelõik Saku ja Kanama sõlmede vahel - 13 miljonit;
Narva maantee Väo sõlm - 20 miljonit;
Sillamäe asula vahelise lõigu ohutustamine - 10 miljonit;
Pärnu maanteel Ääsmäe-Kernu 2+1 tee - 15 miljonit;
Kernu ümbersõit - 10 miljonit;
Nurme-Jänesselja 2+1 tee – 5,2 miljonit eurot.