Kahe miljoni veebiklõpsu põhjal projekteeriti maja

Maja
Uus tüüpmaja Hemnet on segu Rootsi traditsioonilisest Rootsi punasest...

Rootsi arhitektuuribüroo Tham & Videgård tegi katse välja töötada eramu, mida rootslased üle kõige endale ihaldaksid. Uus tüüpmaja Hemnet on segu Rootsi traditsioonilisest Rootsi punasest puitlaudisega hoonest ja funkstiilist ning see projekteeriti 86 000 kinnisvarakuulutuse populaarsuse mõõtmise tulemuse põhjal.

Hemneti maja sündis pärast 86 000 kinnisvarakuulutuse populaarsuse mõõtmist enam kui kahe miljoni kasutajaklõpsu alusel. Kuulutuses esitletud hoonete populaarsust mõõdeti kahe parameetri alusel: kui palju inimesi igal nädalal sellel klõpsas ja kui kaua kulus hoone müügiks ehk kaua see kinnisvaralehel rippuda jõudis. Suurema päevase klõpsuarvuga hoonetel oli lõpptulemuse kujundamisel enam kaalu

Täispikkuses näevad seda lugu premium-sisu tellijad

Telli Premium-sisu kaheks nädalaks tutvumishinnaga 2 eurot

Premium-kasutaja saab:

  • ligipääsu kõigile lugudele, mis eeldavad sisselogimist;
  • ligipääsu kõigile ajakirja Ehitaja PDF-dele;
  • lugeda Äripäeva erilehti Ehitus, Kinnisvara ja Oma maja;
  • vaadata Äripäeva koostatud ehitussektori edetabeleid.

Telli Premium-sisu aastaks

Juurdepääs veebid +
ajakirja Ehitaja paberväljaanne
(10 numbrit) oma postkasti.

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Osale arutelus

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Käsi­raamatud ehitus­spetsialistile

Valdkonna tööpakkumised

Raxoest otsib INSENER-GEODEETI

M-Partner HR OÜ

20. mai 2017

Raxoest otsib TEHNIK-JOONESTAJAT

M-Partner HR OÜ

20. mai 2017

Ehituse erilehed