Kodumaja kolm vaala Norra turul

“Eksportijal läheb vaja kassi kannatlikkust,” rõhutas Äripäeva teemaveebi Tööstusuudised.ee hommikuseminaril Kodumaja grupi turundus- ja müügidirektor Andrus Leppik, nimetades oluliste omadustena veel head tootearendust ja usaldusväärsust. Leppik jagab kogemusi ja tähelepanekuid, kuidas mullu Eesti edukaimaks eksportijaks kuulutatud ettevõte võitles kätte koha Norra päikese all ja mis 18-aastase teekonna vältel Norra turul tegutsedes on silma-kõrva jäänud.

Viimasel kümnendil on Eesti puitmajatootjad teinud Skandinaavia turgudel, eriti Norras turul tõelise võidukäigu: sinna eksporditakse 40 % kogu sektori toodangust.

Täispikkuses näevad seda lugu premium-sisu tellijad

Telli Premium-sisu kaheks nädalaks tutvumishinnaga 2 eurot

Premium-kasutaja saab:

  • ligipääsu kõigile lugudele, mis eeldavad sisselogimist;
  • ligipääsu kõigile ajakirja Ehitaja PDF-dele;
  • lugeda Äripäeva erilehti Ehitus, Kinnisvara ja Oma maja;
  • vaadata Äripäeva koostatud ehitussektori edetabeleid.

Telli Premium-sisu aastaks

Juurdepääs veebid +
ajakirja Ehitaja paberväljaanne
(10 numbrit) oma postkasti.

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Osale arutelus

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Ajakiri Ehitaja

oktoober 2017

Teabevara ehitus­spetsialistile

Valdkonna tööpakkumised

HILTI is looking for a SALES REPRESENTATIVE

Manpower OÜ

03. november 2017

Ehituse erilehed