Autor: Eva Kiisler • 12. juuni 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. E-pood aitab majatootjal müüki kasvatada
Maja müügis e-poes
Foto: Palmako
Esimese Eesti majatootjana otsustas AS Palmako hakata oma tooteid peale teiste müügikanalite pakkuma ka veebipoes. Kuigi e-poe kavandamine ja tööle saamine oli palju keerukam ja ajamahukam, kui alguses arvati, on aasta tagasi avatud pood praeguseks edukalt tõestanud, et ka väikeehitisi saab interneti vahendusel edukalt müüa.
Metsa- ja põllutööstuskontserni Lemeks kuuluva ASi Palmako üks põhitegevusalasid on freesprussidest aiamajade tootmine. Kuigi ettevõtte toodangust suurem osa läheb ekspordiks ja Eestisse jääb sellest vaid mõni protsent, kaupleb ettevõte aiamajade ja muude monteeritavate puithoonetega, nagu tööriistakuurid, mängumajad, paviljonid, grillmajad, autode varjualused ja garaažid, ka Eesti turul.