(Sisuturundus) CM: Masterbuy.info – energia ostmine gruppidele

Masterbuy.info on uuenduslik vahend era- ja äriklientidele, mis võimaldab neil luua energiaostmise gruppe ja seeläbi optimeerida energiaostmise kulusid.

Energiasektor võitleb raevukalt suurimate ostjate pärast - terasetööstused, kaevandused ja tööstusettevõtted, seetõttu on elektrihinnad seal madalad. Nende sektori ettevõtete puhul ei saa energiasektori elektri pealt palju raha teenida, kuna hinnad on reguleeritud. Energiaettevõtted küsivad oluliselt kõrgemaid tasusid väikestelt ja keskmise suurusega ettevõtetelt, et teha tasa puudujääk.

„Master Buy Project“, mis on kaasrahastatud Euroopa Regionaalarengu Fondi Innovatiivse Majanduse rakenduskavast, avab uue peatüki väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete e- äri ajaloos. Masterbuy.info kodulehe kaudu pakub see uuenduslikku vahendit era- ja äriklientidele, võimaldades neil luua energiaostmise gruppe ja seeläbi optimeerida energiaostmise kulusid.

Masterbuy.info pakub suures ulatuses teenuseid, mis toetavad igat pidi ettevõtjat elektri ostmisel. Hinnad on kättesaadavad B, C ja G tariifigruppides nii, et iga klient saaks valida parima variandi vastavalt oma elektri tarbimise profiilile.
Veebileht on kohandatud energia ostuks, loodud on see VKE’de ja eraisikute jaoks.

Selle artikli ilmumist toetas Masterbuy.

 

 


 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ehitusuudiseid sotsiaalmeedias:

RSS

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Ajakiri Ehitaja

september 2018

Teabevara ehitus­spetsialistile

Valdkonna tööpakkumised

Ehituse erilehed