Merko kommunikatsiooni- ja turundusjuhi Merit Välba sõnul ei ole projekt oluline vaid esimese Eesti pikima tunneli rajamise tõttu. Mastaapne liiklussõlm hõlmab lisaks 680-meetrisele sõiduteetunnelile 150-meetrist viadukti ja kolme kergliiklustunnelit. Ehitusprotsessile lisas keerukust Ülemiste järve naabrusest tingitud kõrge pinnavesi ning töötamine katkematus liiklusvoolus, toimiva rongiliikluse ja töötavate kommunikatsioonide alas.
Liiklussõlme ettevalmistustööde raames rajati sajuveekollektor ja trassid, mis juhivad sademeveed Kadrioru pargi avatud betoonkanalitesse. Lisaks rajati 110 kV õhuliini maakaabelliiniks, mis oli eelduseks Tartu maantee viadukti ja kergliiklusteede rajamiseks.
Liiklussõlm, mis peaks kaotama liiklusummikud Järvevana teel ning Tartu poolt Tallinnasse sissesõidul, avatakse Ehitusuudistele teada info põhjal neljapäeval, 10. oktoobril kell 12.