(Sisuturundus) CM: Energiasäästlike akende osakaal kolmekordistunud

Viimase paari aastaga on Eesti inimeste teadlikkus energiasäästust märgatavalt kasvanud ning soojapidavamate akende populaarsus aina kasvab.

Kui 2012. aastal moodustasid mais müügile tulnud energiasäästlikuma profiiliga 88+ aknad Plasto toodangust vaid 10%, siis tänaseks päevaks on energiasäästlikumate akende osakaal kolmekordistunud.

„Inimeses süübivad aina enam ostetava toodangu infomaterjalidesse, neile on selgeks saanud akna U-väärtuse mõiste ja lähemalt uuritakse kõiki energiasäästu aspekte. Energiasäästlikel  akendel on veel mitmeid positiivseid omadusi: vähendavad mürataset, parandavad sisekliimat ja läbi energiasäästu mõjuvad positiivselt rahakotile,“ kirjeldab klientide teadlikkust AS-i Plasto projektijuht Teet Vaask.

Akende U-väärtus tähendabki soojapidavuse konfitsenti, mis näitab energiakadu läbi erinevate materjalide.  AS-i Plasto energiasäästlikumate akende U-arv jääb vahemikku 0,8-1,0 W/m2K, standardsemad lahendused vahemikku 1,3-1,4 W/m2K.

Saksamaal väljatöötatud akende energiasäästu kalkulaatori arvutuste järgi, mis on leitav ka AS-i Plasto uuenenud kodulehelt, säästavad soojuskindlamad aknad keskmiselt 37 eurot aastas.  „Energiasäästlik aken on arvutustel aluseks olnud soodsa hinnaga aknast vaid 42 eurot kallim ehk tehtav investeering on end peaaegu aastaga tasa teeninud. Kümneteks aastateks ostetavad energiasäästlikud aknad on aga pikaajaline investeering ning aastast aastasse kasvavad soojushinnad muudavad tasuvusaja aina lühemaks,“ selgitab Vaask.

Energiasäästlikud aknad kingiks - AS Plastol nüüd ka kinkekaardid

21 aastat tagasi asutatatud PVC-akende müügiga tegelev ettevõte AS Plasto tõi sel aastal välja oma ettevõtte esimesed kinkekaardid. 

„Kinkekaarte ajendas looma klientide huvi. Tihtipeale ollakse raskustes, mida oma tuttavatele kinkida. Liigagi tihti jäävad esialgu kaunid kingiideed kodudes tolmukoguma, ilma reaalset lisaväärtust loomata. Viimastel aastatel on moodi tulnud praktilised kingitused ja mis saab olla praktilisem kink kui energiasäästlik aken! Sedasorti kingitus kestab aastakümneid,“ ütleb Vaask. „Kehvad aknad aga mõjutavad elamu energiakadu lausa 25%, olles sellega elamu ühed kõige suuremad kuluallikad.“

Kinkekaardid saab akende vastu vahetada kõigis AS-i Plasto esindustes üle Eesti. Klientide paremaks teenindamiseks asuvad Plasto müügiesindused üle Eesti – Tallinnas, Tartus, Pärnus, Paides, Põlvas, Haapsalus, Rakveres, Viljandis, Jõhvis, Kuressaares ja Narvas.

Selle artikli ilmumist toetas AS Plasto
www.plasto.ee

 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ehitusuudiseid sotsiaalmeedias:

RSS

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Teabevara ehitus­spetsialistile

Valdkonna tööpakkumised

NORDIC HOUSES KT OÜ otsib PROJEKTEERIJA-TEHNIKUT JA INSENERI

Tammiste Personalibüroo OÜ

23. august 2018

EVOPIPES otsib MÜÜGIINSENERI

Evopipes

28. august 2018

Ehituse erilehed