Autor: Kristi Malmberg • 9. aprill 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Rail Balticu eelprojekteerimise hanke võitis Eesti ühispakkuja

Rail Baltic raudteeliiniga seotud maakonnaplaneeringute ja eelprojekteerimise läbiviimiseks korraldatud rahvusvahelise hanke võitis ühispakkuja OÜ Reaalprojekt, OÜ Hendrikson&Ko ja EA Reng AS.

Hankele kvalifitseerusid kõik  kolm pakkumuse esitanud  pakkujat, Suurbritannia konsultatsiooniettevõte AECOM Limited oma tütarettevõtetega koos Prantsusmaa kontserniga SYSTRA, ühispakkujana OÜ Reaalprojekt, OÜ Hendrikson&Ko, EA Reng AS ning Leedu projekteerimisettevõte UAB Kelprojektas ja ühispakkujana Rootsi projekteerimisettevõte Sweco Energuide AB koos Eesti ja Läti tütarettevõtete ning Hispaania projekteerimisettevõttega INECO.

Kõik laekunud pakkumused tunnistati hindamiskomisjoni poolt hanke tingimustele vastavaks. Hanke võitjaks kuulutati ühispakkuja OÜ Reaalprojekt, OÜ Hendrikson&Ko, EA Reng AS, kelle pakkumuse maksumuseks on 7 489 503 miljonit  eurot käibemaksuta. Hindamise kriteeriumiks oli odavaim hind.

Hanke võitja väljakuulutamise otsust saab vaidlustada 7 tööpäeva jooksul. Juhul, kui otsust ei vaidlustata, läheb see valitsusele ülevaatamiseks ja kinnitamiseks. Pärast otsuse kinnitamist valitsuse poolt sõlmitakse hanke võtjaga töövõtuleping.

Hanke läbiviimise komisjoni kuuluvad tehnilise järelevalve amet ja majandusministeerium ning lisaks vaatlejad Harju, Rapla ja Pärnu maakonnast, siseministeeriumist ja Eesti Raudteest.

Hanke eesmärk on Rail Baltic 1435 trassi koridori määramiseks vajalike Harju, Rapla ja Pärnu maakondade joonobjekti teemaplaneeringute kehtestamise dokumentide tehniline koostamine, asjakohaste detailplaneeringute koostamine, keskkonnamõju strateegilise hindamise ja keskkonnamõju hindamise läbiviimine ning raudtee eelprojekti koostamine tehniliselt vajaliku raudteemaa määramiseks optimaalse ja majanduslikult tasuva lahenduse leidmiseks, samuti raudtee toimimiseks vajalike ja raudtee ehitamisest tingitud ehitiste eelprojektide koostamine, projekteerimis-, ehitus- ja maade maksumuse eelarvestamine ning teostatavus-tasuvusanalüüsi koostamine.

Rail Baltic projekti kaasrahastatakse 50% ulatuses Euroopa Liidu TEN-T programmist.

 

 

Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785