(Sisuturundus) CM: PVC-akende tehnoloogia on astunud suure sammu edasi

PVC- ja puidust avatäiteid tootva Rehpol AS-i müügijuht Dmitri Steblevski sõnul on plastakende ja –uste tehnoloogia teinud viie aasta taguse ajaga võrreldes väga suure kvaliteedihüppe.

„Kuigi Eesti inimene eelistab traditsioonilist puidust aknaid ja uksi, tasub kindlasti mõelda ja võrrelda neid tehniliselt väga heal tasemel PVC-avatäidetega,“ soovitab ta. „Lisaks näevad tänapäevased puitimitatsiooniga plastuksed ja –aknad nii tõetruud välja, et klient ei tee silmaga vaadates vahet, mis materjaliga tegemist on.“

Sageli on inimestel jäänud arusaam, et aken peab hingama ning et just seda puitaken teeb ja plastaken mitte. Dmitri Steblevski sõnul ei ole aken mõeldud hingamiseks, aken peab hoidma majas sooja ning tõrjuma niiskust ja tuult. Maja „hingamise“ jaoks on loodud ventilatsioonisüsteem.

„Inimestel on tekkinud tõekspidamine, et PVC-avatäide on ebakvaliteetne ja odav, puit aga on eksklusiive ja ökoloogiline,“ ütleb Dmitri Steblevski. „Samas on plasttoodete tehnoloogia viimaste aastatega nii suuri samme astunud, et selliste tehniliste näitajatega puidust avatäidet valmistada oleks ääretult keeruline, kui mitte võimatu. PVC profiil annab võimaluse teha isegi passiivmaja standarditele vastavaid PVC-avatäiteid!“

Kuna Rehpol AS on üks ainuke ettevõtte Eestis kes toodab universaalselt nii puidust kui ka plastist avatäiteid, on ettevõte hästi kursis inimeste kahtluste ja valikutega. „Puit on kallim, kuigi rohkem küsitud. PVC on soodsam, tehnoloogiliselt suuremate võimalustega ja rohkem arendatud,“ selgitab ta. „Hinnavahe tuleb tootmisest – plasti puhul võtame profiili, lõikame, keevitame, sulustame ja klaasime. Puit on kapriissem ja pikaajalisemaid protsesse nõudvam:  lõikamine, tappimine, freesimine, pressimine, immutamine, kuivatamine, lihvimine, kruntimine, kuivatamine, lihvimine, värvimine, kuivatamine, sulustamine ja klaasimine – kõik võtab oma aja ja nõuab rohkem tööd.“

Sageli on puitaknad projekteerija nõue, sest 15-20 aastat tagasi oli paljudel halbu kokkupuuteid ebakvaliteetsete ning inetute PVC-akende ja –ustega. Eesti arhitektid on sageli harjunud kiikama Skandinaavia poole ja järgima sealseid tendentse. „Samas on siin üks väike „aga“ –  Eesti on pisike ning meie tootmine on paindlik ja kliendisõbralik. Välismaal on erilahenduste tegemine paras peamurdmine, nemad eelistavad kiireid tüüpprojekte,“ jutustab Dmitri Steblevski ja lisab, et Rehpol on teinud mitmeid erilahendustega projekte, tuntumatest näiteks ümmargused aknad Tallinna Teletornile ja poolkaaraknad Lasnamäe Jumalaema Kirikule.

Rehpol on 1994. aastal asutatud Eesti erakapitalil põhinev ettevõte, mille Võrus asuv tehas toodab REHAU profiilidest PVC-aknaid ja -uksi ning valmistab, müüb ja paigaldab ka puit- ja puitalumiiniumaknad. Täna arendab Rehpol tugevalt ka ekspordisuunda. Ettevõtte 25 töötajat toodavad konkurentsivõimelisi avatäiteid nii Skandaavia kui ka Euroopa ehitusfirmadele ning edasimüüjatele.

„Et olla oma Põhja-Eesti klientidele kättesaadavamad, jaanuaris kolis Rehpoli Tallinna kontor  uutesse ruumidesse –  Admirali majja Ahtri tänaval. Tulge külla!“ kutsub müügijuht Dmitri Steblevski.

Selle artikli ilmumist toetas Rehpol AS www.rehpol.ee

 

 


Galerii

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ehitusuudiseid sotsiaalmeedias:

RSS

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Ajakiri Ehitaja

detsember 2017

Teabevara ehitus­spetsialistile

Valdkonna tööpakkumised

Ehituse erilehed