(Sisuturundus) CM:Svea ja KredEx sõlmisid koostöölepingu ettevõtjate riskide maandamiseks

KredEx Krediidikindlustus ja Svea Finantseerimine allkirjastasid koostöölepingu, mille eesmärk on pakkuda paremat ligipääsu käibevahenditele.

Käibevahendite nappus on üheks suurimaks süsteemseks piiranguks väikestele või keskmistele ettevõtetele käibe- ja ärimahtude kasvatamisel. „Tänapäeval on enamike siseriiklike ja eksporditehingute eelduseks maksetähtaja võimaldamine ostjale, ilma selleta pole müüja lihtsalt konkurentsivõimeline. See toimub müüja käibevahendite arvelt ning vähendab müüja likviidsust ja võimet genereerida uut müüki. Seetõttu kasutab järjest enam väikeseid ja keskmise suurusega ettevõtteid sellest nõiaringist väljumiseks faktooringfinantseerimist,“ ütles Svea Finantseerimise tegevjuht Eric Puulmann.

„Ettevõtjate huvi ostjate maksevõime kindlustamise vastu on viimastel aastatel märgatavalt kasvanud. Üha rohkem on ettevõtteid, kus teadvustatakse ostjate maksevõimega seonduvaid riske ja müük kindlustatakse. Krediidikindlustusega julgetakse senisest enam kasvatada müüki olemasolevatele klientidele ja otsida müügivõimalusi uutel turgudel,“ ütles KredEx Krediidikindlustuse juhatuse liige Mariko Rukholm.

Koostöölepingu sõlmimise puhul pakub KredEx Krediidikindlustus novembri lõpuni uutele klientidele 5 Euroopa Liidus tegutseva ostja analüüsi tasuta ning Svea Finantseerimine pakub uutele klientidele müügiarvete finantseerimise lepingute sõlmimist lepingutasuta.

Svea Finantseerimine kuulub rahvusvahelisse finantseerimiskonserni Svea Ekonomi, mis on juba 30 aastat pakkunud ettevõtetele sisemaist- ja ekspordifaktooringut, üksikute arvete finantseerimist ning maksetähtaja ületanud arvete puhul inkassoteenust.

AS KredEx Krediidikindlustus maandab ekspordi ja kodumaise müügiga seonduvaid makseriske ja toetab seeläbi ettevõtete laienemist uutele eksportturgudele.


Selle artikli ilmumist toetasid
Svea Finantseerimine OÜ www.svea.ee
ja
AS KredEx Krediidikindlustus www.kredex.ee
 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ehitusuudiseid sotsiaalmeedias:

RSS

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Ajakiri Ehitaja

november 2017

Teabevara ehitus­spetsialistile

Valdkonna tööpakkumised

Hilti otsib MÜÜGIESINDAJAID

Manpower OÜ

06. detsember 2017

Ehituse erilehed