(Sisuturundus) CM: AS Plasto testis Eestis plastikakende vastupidavust

Erapooletu ekspertteenuste läbiviija TÜV Eesti OÜ katselaboris on lisaks muu tehnoloogia testimisele ja sertifitseerimisele võimalik mõõta akende ja uste vastupidavust tuule- ning veekoormusele.

Esimesena katsetas oma PVC-akende vastupidavust plastikakende ja –uste tootja AS Plasto.

„Eestis pole sellist katset varem tehtud, ent samas pole ka plastikakende nõuded meil väga reguleeritud. Meil tekkis aga professionaalne huvi saada teada, millistele tingimustele meie aknad vastu peavad – katsel rakendatakse stendis olevale aknale tuule ja vee koosmõjul megatormile vastavat rõhku,“ rääkis AS Plasto projektijuht Teet Vaask. „See on väga põnev test, kus alguses testitakse akna ja akna suluste vastupidamist ühtlasele rõhule, seejärel suurendatakse järjest rõhku, et saada teada maksimaalset survepidavust.“

Näiteks Norra turul, kuhu Plasto oma aknaid ekspordib, on PVC-aknale nõutud rõhuühikuks 900 paskalit. „See on torm, kus majagi ei jää püsti. Vastab umbes tuulele 70 m/s,“ muigab Teet Vaask ning lisab, et mõlemad katses osalenud Plasto aknatüübid läbisid testi. Saadud sertifikaadid annavad ettevõttele loomulikult ka paremad võimalused toodet nõudlikumale turule müüa.

Kuigi Eesti turu ehitusfirmad, avalik sektor ega eraettevõtjad plastikakna survetestitulemusi ei nõua, otsustas AS Plasto katsed ära teha enda huvides. „Tahtsime teada, mida meie aknad väärt on: võtsime lihtsalt tootmisliinilt täiendava kohendamiseta tooted ning saatsime testile. Eks me ise ka usume enda toodetesse, aga väike kontroll ei tee kunagi halba. Lisaks kohalikule turule tegeleme ju palju ka ekspordiga ega saaks endale kehva toodet lubada. Leian, et iga tootja peaks teadma oma toote riske, ohtusid ja postiivseid külgi ning neid aeg-ajalt ametlikus laboris kontrollima.“

AS Plasto on Eesti erakapitalil põhinev ettevõte, mis asutati 1991. aastal. Ettevõtte tegeleb plastakende, -uste ja seinaelementide tootmise, konsultatsiooni, müügi ja paigaldamisega.

Selle artikli ilmumist toetas AS Plasto.

www.plasto.ee

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ehitusuudiseid sotsiaalmeedias:

RSS

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Ajakiri Ehitaja

november 2017

Teabevara ehitus­spetsialistile

Valdkonna tööpakkumised

Hilti otsib MÜÜGIESINDAJAID

Manpower OÜ

06. detsember 2017

Ehituse erilehed