Maanteeameti peadirektori asetäitja Märt Puust tõi välja, et viimasel ajal on konkurents teedeehituses üha tihedam. Sellise olukorra põhjuseks on langus üldehituse turul ning otsitakse uusi võimalusi infra ehituses. Samas on seetõttu tekkinud olukorrad, kus lepingu nimel ollakse valmis hoida hinda all ja tihti maksavad ehitajad projektidele peale. „Muidugi ei ole selline olukord pikas perspektiivis jätkusuutlik. Ehitajad ei saa lõputult objektidele peale maksta,“ hindab Puust.
„Odavama hinna nimel kasutatakse võimalust ehitada odavamate materjalidega ja pakkuda odavamaid lahendusi. Siin on suur roll olukorda ohjata tellijal ja järelvalvel ning vajadusel odavamatele lahendustele ja osata „Ei“ öelda. Kui on tegemist samaväärsete lahendustega, tasub olukord kindlasti kaalumist. Aga usun, et ehitajad on jätkuvalt professionaalsemad, et asju kvaliteetsemalt teha,“ lisas Puust.