„Hooned on väljastpoolt omanäolised ja pilkupüüdvad. Siseruumide hulka on hakatud rohkem soovima statsionaarseid garderoobe. Elumajades on peaaegu alati olemas tehno- või küttesüsteemi ruum, sageli ka eraldi majandusruum. Viimistluse toonid on julged ja isikupärased,“ loetles ta.
Loormani sõnul on Ritsu edu taga asjast huvitatud ja oma riigis edukad edasimüüjad. "Sihtturul kohalike edasimüüjate kasutamine sobib meie toote ja profiiliga, sest ehitusalase seadustiku järgimisel on hea kohalike spetsialistide vahetu kohalolek ja nüansside tundmine. On hea, kui edasimüüja on võimeline haldama kogu palkmaja ehitamise protsessi kavandamisest võtmete üleandmiseni," rääkis ta.
Ritsul välisriikides oma müügikontoreid ei ole ning turundustegevus suunatakse heade edasimüüjate leidmisele ja hoidmisele. "Headeks peame me neid Ritsu kaubamärgiga toodete müüjaid, kes tunnevad oma piirkonda ja omavad võimet seal edukalt tegutseda müües vähemalt kuus-seitse elumajakomplekti aastas. Toetame edasimüüjaid, kellel on eesmärgiks tegevust laiendada ja müügimahte suurendada," sõnas Loorman.