Plastaknatootjaid on turul suhteliselt palju, kuna tootmine on jõukohane ka väikesele ettevõttele. “Sel turul on aga oma varjuküljed. Kui vaadata mõne plastaknatootja keskmisi palku, on need nii madalad, et ilmselt seal ausat tööd ei tehta,” nentis ta.
“Kui on rohkem erasektoriga suhtlemist, kus võimalik ka sularahas arveldamine, loob see küll võimaluse konkurentsis püsida, ent on riskiks tellijale. Kui inimene oma korteri aknaid vahetab ja hinda ostab, tuleks ka vaadata, kas need aknad sooja peavad,” hoiatas Rebane.
Olukord aknatootmise turul on Rebase hinnangul liberaalne ning seetõttu on ka tellijal raske orienteeruda. “Energiasäästu osas on ju aknal oluline koht. Tootjail tuleks väga selgelt deklareerida toote olulised näitajad: soojusjuhtivus, U-arv, õhu läbilaskvus, veepidavus, tuulele vastupanu,” sõnas ta.