"Minu kriitika on paljuski ajendatud teedeehitusest. Me oleme näinud konkreetseid juhtumeid, näiteks Pärnu ümbersõit, aga mitte ainult. Kui võitnud ettevõtted loodavad, et neil õnnestub edaspidi hinnaga manööverdada, tehes uues majandussituatsioonis kõvem pakkumine, siis see on mitteaktsepteeritav käitumine. Siin peab olema seaduses võimalus sellised pakkumised diskvalifitseerida, ent praegu juriidiliselt seda võimalust pole," rääkis Parts.
Minister ei arva, et ainuke riski kandja peaks olema riik. "Ikkagi pacta sunt servanda (lepingut tuleb austada ld k - toim). Kui ettevõte tuleb võidetud hankelt ära, siis sellele järgnevad sanktsioonid. Ettevõte, kes tegi odavama pakkumise, peab maksma hankijale tekitatud kahju ja vahe järgmise pakkumisega kinni," sõnas Parts.