Tallinnas Rocca al Mare, Kristiine ja Magistrali kaubanduskeskusi haldava Citycon OYI strateegia järgi saavutab ettevõte lähiajal Põhjamaade ja Balti regioonis kaubanduskeskuste valdkonnas turuliidri positsiooni. Eesmärk saavutatakse kontserni valduses olevate keskuste laiendamise ning konkureerivate kaubanduskeskuste üle võtmisega, teatas ettevõte.
Cityconi juhatuse esimehe Marcel Kokkeeli sõnul keskendutakse turgude vallutamisel endiselt konkurentsivõimelistele kaubanduskeskustele perspektiivsemates linnades.
"Jaekaubanduse kinnisvara arendajana otsime laienemiseks atraktiivseid pindu ja sihtkohti, mis võimaldavad saavutada parima rentnike koosluse ning laiema kaubavaliku,” lisas Kokkeel. Tema sõnul uurivad mitmed rahvusvahelised jaeketid võimalusi sisenemaks Norra ja Balti turgudele, kust otsitakse tugevat partnerit, kes omaks võimsat turupositsiooni ja suudaks pakkuda atraktiivseid asukohti.
Praegu omab Citycon Rootsis, Soomes, Eestis ja Leedus kokku 36 kaubanduskeskust ja 46 muud kaubanduskinnisvara. Kokkeeli kinnitusel kavatseb kontsern oma aktivat kahekordistada. Turuliidri positsiooni hindab ettevõte omale Soomes ja Eestis. Lisaks tegutseb ettevõte Rootsi ja Leedu turul ning kavatseb siseneda Norra, Taani ja Läti turgudele.
“Meie eesmärk on Põhjamaades ja Baltikumis saada oma klassi parimaks, tugevdades turundustegevust ning tuues turgudele uusi jaekette,” ütles Kokkeel.
Citycon omab ja opereerib kokku 35 kaubanduskeskust ning 46 muud jaekaubanduskinnisvara Soomes, Rootsis, Eestis ja Leedus. Cityconi käive ulatus möödunud aastal kokku 195,9 miljoni euroni. Tänavu esimeses kvartalis kasvas Cityconi käive 5% 52 miljoni euroni. Renditulud kasvasid samal perioodil 32,4 miljoni euroni ning maksudejärgne kasum 14,4 miljoni euroni.