"Turule sisenevad uued brändid on enamasti suunatud keskklassi ja kõrgema keskklassi klientidele, kellel põhineb nõudlus kvaliteetsete ning kestvate kaupade järele. Ennekõike on aktiivsemad naistemoe ja lasterõivaste brändid - Lindex, Mango, Karen Millen, Vila, S'Nob, Colins, Esprit, MAX&Co, Okaidi, Blue Harbor. Nende brändide turule sisenemine või oma kohalolu laiendamine elavdab ka jaekinnisvaraturgu," kommenteeris Colliersi investesteeringute ja hindamise juht Margus Tinno.
Majanduskriisist taastumine on põhjustanud põhimõttelise muudatuse ka tööstus- ja laokinnisvaraturul. "Majandusbuumi aegne harjumus omada enda kasutuses olevat laokinnisvara on taandumas. Enam eelistatakse vajalikke pindu rendile võtta - see võimaldab ettevõtetel end likviidsemana hoida. Samas ei sobi selline paindlik mudel rasketööstusettevõtetele, kes tulenevalt oma spetsiifilisest tegevusalast eelistavad sobiliku tööstuspinna osta," kommenteeris Tinno Colliersi hinnangut, mille kohaselt on turul tekkinud ruumi kvaliteetse spekulatiivse laokinnisvara arendamisele.