Henkeli korrigeeritud ärikasum kasvas 12,1%, küündides 473 miljoni euroni. Korrigeeritud ärikasumi EBIT marginaal kasvas 0,4 protsendipunkti, 12,4%-ni, teatas ettevõte.
2011. majandusaastaks prognoosis Henkeli tegevjuht Kasper Rorsted väga tihedat konkurentsi ning kasvavaid toormekulusid, mistõttu püsib keeruline turusituatsioon. Henkeli ootused loomuliku müügitulu kasvu osas on pisut kasvanud ning eeldatavaks kasvuks prognoositakse tulemust 3-5% vahemiku kõrgemas otsas. Samuti oodatakse EBIT-marginaali kasvu 13%-ni ning korrigeeritud kasumi kasvu eelisaktsia kohta ligikaudu 10%.
Liimide äriüksuses valitses nii hinna kui ka mahtude kasuvust tulenev orgaaniline 11,5% suurune kasv. Kasv liimide ärisegmendis tulenes mahtude suurenemisest ning müügihindade tõusust. Kuigi toormaterjali hinnatõus ning pakendamiskulud tõid kaasa otsese negatiivse mõju, kasvas müügitulu eelmise aasta esimese kvartaliga 31,6%, ulatudes 244 miljoni euroni.
Tulenevalt märkimisväärsest mahtude kasvust pesupulbrite ja kodukeemia segmendis oli äriüksuse kasvuks 1,6%. Toormehinna tõusu ning müügihinna vähenemise tõttu jäi pesuvahendite segmendi müügitulu ning korrigeeritud müügitulu võrreldes eelmise aasta esimese kvartaliga pisut väiksemaks.
Kosmeetikatoodete äriüksuse orgaanilise müügitulu kasv oli 5,7%, mis on eelmise aastaga võrreldes märkimisväärselt parem tulemus ning ületab taas seotud turgusid. Kosmeetikatoodete segment alustas aastat tänu sektori innovatsioonimeelsusele ja mitmetele uutele turule tulnud toodetele väga tugevalt ning müük ületas eelmise aasta sama perioodi head tulemust, ulatudes 821 miljoni euroni.