Messilt saadav kasu oli palkmajatootja OÜ Palmatin jaoks, kes sai kolme messipäev jooksul üle viiekümne kontakti, üle ootuste positiivne. "Need olid inimesed, kes reaalselt huvitusid meie toodangust. Sellele lisaks sai ettevõte paar kontakti kohalike arendus- ja arhitektuuribüroodega, kes planeerivad uute asulate rajamist ning meie poolt antava info põhjal kaalutakse ka võimalust palkmajade kasutamiseks antud projektides. Tänaseks on kahe messil kontakteerunud tellijaga jõutud ka müügilepingute sõlmimiseni, mis juba iseenesest teevad meie jaoks messil osalemise kordaläinuks," rääkis OÜ Palmatin turundusjuht Marko Valler.
Ecobuildil osalemine oli Valleri sõnul väärt kogemus ning pani mõtlema ka sellele, mida edaspidi paremini teha. "Järgmistel välismessidel kaasaksime kindlasti rohkem asukohamaa koostööpartnereid ja edasimüüjaid. Välisturgudel tegutsemisel on oluline kohalike referentside ja partnerite olemasolu ning nendega koos messil osalemine suurendab ettevõtte aktsepteeritavust ja usaldusväärsust sihtturul. Kui ettevõttel on olemas messi asukohariigis referentsobjekte, siis tasub kindlasti kogu info nende objektide kohta selgelt välja tuua ja kasutada seda kui olulist argumenti," õpetas ta.
Ecobuildil korraldusliku poolepealt silma jäi Vallerile silma kliendikontaktide kogumise viis. ”Kõik külastajad registreeriti pileti ostmisel andmebaasi, misjärel said külastajad triipkoodiga messipääsme. Kui külastaja tuli messiboksi, oli võimalik spetsiaalse seadmega lugeda triipkoodilt külastaja kontaktid, mis hiljem saadetakse andmefailina sinu e-posti aadressile. Sellist info kogumist pidasid külastajad täiesti aktsepteeritavaks,” märkis ta.