Ettevõte Facebooki leht pakub fänniküljega liitujatele võimalust puhkusereisi kahele Maldiivide saarel Kurumba.
Esimese 24 tunniga liitus Oxford Parki Facebooki lehega tegijate sõnul üle 5600 fänni. Metrix Stationi statistika järgi on liitunud viimase 6 päevaga 13479 inimest. Oxford Park on nüüdseks vähem kui nädalaga jõudnud 22. kohale Facebooki kõigi aegade Eesti ettevõtete fännilehtede tabelis.
„Hea kampaania ja atraktiivse auhinnaga on Facebookis võimalik ka uutel tulijatel paari nädalaga koguda sama suur fännibaas, kui on ettevõtetel, kes Facebookis turundusega tegelenud juba üle aasta,“ kinnitas sotsiaalmeedia turundusega tegeleva ettevõtte Goal loovjuht Marko Saue.
„Oxford Park jõuab kindlasti selle kampaaniaga fännide arvult Eesti ettevõtete TOP 10’sse ja saab seega oma kontseptsiooni lähemalt tutvustada paarikümnele tuhandele inimesele,“ lisas Saue.
Oxford Park on 560 000 m² territooriumil rajatav uusasum, mis asub Tallinna ja Rapla vahel Atla külas, Juuru vallas. Oxford Parki on plaanitud ja disainitud üle 5 aasta, tegemist on tööta-puhka-mängi elustiili arendusega, mis on uut laadi kontseptsioon Eestis.