Henkel läheb ehitusmessile uut brändi tutvustama

Eesti Ehitab kuulutab ehitushooaja aprillis avatuks. Ehkki osalevate firmade arv on viimastel aastatel kahanenud, leidub ka uustulnukaid.

Henkel Balti OÜ turundusjuht Benno Maaringu sõnul on ettevõte Eesti Ehitab messil osalenud seni läbi partnerite. “Varem pole ise välja tulnud, sest messikulu on  Eestis nii suur, et see pole ära tasunud,” märkis ta.

“Iseenesest on ju mess klubiline üritus ja ma olen alati propageerinud ideed, et kuna meie, ehitajad, seal omavahel suhtleme, võiksime ju minna oma lauakeste-lipukestega Pärnu randa, osta õllevaadi kõrvale ja ma usun, et saaksime hakkama mõne tuhande, mitte mõnesaja tuhande krooniga,“ muheles ta.

Põhjus, miks Henkel Balti sel aastal messil osaleb, on seotud uue ehitussegude brändiga Ceresit. „Mais avame pidulikult uue tehase, kus tootmine juba käib. Meie sõnum messil ongi, et toode, mis varem valmis Euroopas, on nüüd Made in Estonia,“ selgitas Maaring. 

Loe ehitusmessist lähemalt tänasest Äripäevast.

Osale arutelus

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi ehitusuudiseid sotsiaalmeedias:

RSS

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Teabevara ehitus­spetsialistile

Valdkonna tööpakkumised

EVOPIPES otsib MÜÜGIINSENERI

Evopipes

28. august 2018

NORDIC HOUSES KT OÜ otsib PROJEKTEERIJA-TEHNIKUT JA INSENERI

Tammiste Personalibüroo OÜ

23. august 2018

Ehituse erilehed