17. märts 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Büroohoone kliendile tuleb pakkuda enamat kui üüriteenus

Kestev majandussurutis on viinud olukorrani, kus büroopindade vakantsused on märkimisväärselt suured. "Kriisi positiivne mõju klientidele avaldub selles, et büroopindade omanikud peavad pakutavad teenused viima uuele tasemele," kirjutab Ülemiste City juhatuse esimees Gert Jostov  tänases Äripäevas.

Büroopindade arendus on seni seisnenud sobilikku paika hoone rajamises ja selle väljaüürimises. Turunduslik tegevus on piirdunud reklaamide kujunduse ja avaldamiskanalite üle otsustamisega. Rohkemat polnudki vaja, sest turg ei nõudnud enamat.

Meie oleme teinud teisiti. Et ergutada Ülemiste City asukate omavahelist suhtlemist, oleme juba kahel korral läbi viinud minimessi. Messil osalevad linnakus asuvad ettevõtted, et leida uusi koostööpartnereid ja kliente. Linnakusisene koostöö aitab säästa aega ja kulusid.

Teiseks, Targa Äri Seminar, mille eesmärk on pakkuda inimestele võimalust saada osa erinevate huvitavate inimeste kogemustest ja leida inspiratsiooni oma igapäevatööks.  Lisaks väärtuslikele teadmistele, mida saab ettekande kuulamisest ei ole vähetähtis ka seminarijärgne koosviibimine, mis annab võimaluse teiste linnaku töötajatega tutvumiseks ja kontaktide loomiseks.

Ülemiste Citys on täna üle 40 IT-valdkonnas tegutseva ettevõtte. Üheks parimaks koostöönäiteks on meil asuv Eesti IKT demokeskus, mis koondab käegakatsutavad näited kohalike  info- ja kommunikatsioonitehnoloogia (IKT) ettevõtete edulugudest. Väikefirmal on raske oma ükskõik kui geniaalseid lahendusi väljapoole Eesti piire müüa. Demokeskuses korraldavad ettevõtted üheskoos e-lahenduste arendamist ja müüki välismaale. Koostöö edendamine IKT lahenduste tootearenduse ja ühisturunduse valdkonnas tõstab müügivõimekust välisturgudel olulisel määral.

Nagu eeltoodust näha, väärtustab Targa Äri Linna kontseptsioon eeskätt inimestevahelist aktiivset suhtlemist. See omakorda on ettevõtetevahelise eduka suhtlemise ja koostöö alussammas. Lähikeskkonna positiivne mõju ettevõttele kui konkurentsieelis on teema, mida iga büroopindade vahel valija peab ühe olulise kriteeriumina hindama. Jääb ehk napiks see, kui uue kontori parimaks omaduseks on vaid kaunis klaasfassaad. Märksa parem, kui ilusa fassaadi taga on ootamas koostöötahtelised partnerid.

Majandussurutis nõuab büroopindade üüriteenuse uuele kvalitatiivsele tasemele viimist – nüüd on sama raha eest vaja teenuse tarbijale pakkuda rohkemat.  Kes teenuse arendamisega kaasa läheb, sel on võimalus, kuid mitte garantii konkurentsivõitluses ellu jääda. Kes jääb paigale tammuma, see sureb ühepäevaliblikana järgmist majandustsüklit nägemata.

Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785