11. detsember 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ehitajaid ei morjenda poodide allahindluskampaaniad

Ehituspoodide kampaaniad on eelkõige suunatud ikkagi jaekliendile, ehitusfirmasid need kuigivõrd ei puuduta, kuna materjal ostetakse otse tootjalt.

SRV tegevjuht Margus Mändmets ütles, et nemad hangivad omad materjalid enamuses allhankijate kaudu või siis suuremate hangete puhul otse tootjailt/edasimüüjailt. „Seega ei mõjuta kaupluste kampaaniad meid kuigivõrd,“ märkis ta.

Ferdmasteri tegevjuht  Meelis Tint oli sama meelt. Ta ütles, et ehituspoodide kampaaniad ei mõjuta ilmselt ka 10mehelist väikefirmat. „See on eratarbija pidu,“ märkis ta.

Suuremate tarnete osas eelistab Ferdmaster jõuda tootjani või vähemalt maaletoojani. „Nii palju kui on tootjaid ja maaletoojaid, niipalju on meil ka partnereid materjalide hankimiseks. Vahel on vaja Opelit, vahel Mercedest,“ tõi ta näite.

PERI  juhatuse esimees Raivo Vesiaid ütles, et nende  kindel partner on emaettevõte, kust materjali saamine ei ole probleem. „Tänane, palju suurem probleem on olemasoleva laojäägi realiseerimine antud turusituatsioonis,“ tõi ta välja.

Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785