Ehitajaid ei morjenda poodide allahindluskampaaniad

Ehituspoodide kampaaniad on eelkõige suunatud ikkagi jaekliendile, ehitusfirmasid need kuigivõrd ei puuduta, kuna materjal ostetakse otse tootjalt.

SRV tegevjuht Margus Mändmets ütles, et nemad hangivad omad materjalid enamuses allhankijate kaudu või siis suuremate hangete puhul otse tootjailt/edasimüüjailt. „Seega ei mõjuta kaupluste kampaaniad meid kuigivõrd,“ märkis ta.

Ferdmasteri tegevjuht  Meelis Tint oli sama meelt. Ta ütles, et ehituspoodide kampaaniad ei mõjuta ilmselt ka 10mehelist väikefirmat. „See on eratarbija pidu,“ märkis ta.

Suuremate tarnete osas eelistab Ferdmaster jõuda tootjani või vähemalt maaletoojani. „Nii palju kui on tootjaid ja maaletoojaid, niipalju on meil ka partnereid materjalide hankimiseks. Vahel on vaja Opelit, vahel Mercedest,“ tõi ta näite.

PERI  juhatuse esimees Raivo Vesiaid ütles, et nende  kindel partner on emaettevõte, kust materjali saamine ei ole probleem. „Tänane, palju suurem probleem on olemasoleva laojäägi realiseerimine antud turusituatsioonis,“ tõi ta välja.

Osale arutelus

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ehitusuudiseid sotsiaalmeedias:

RSS

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Ajakiri Ehitaja

november 2017

Teabevara ehitus­spetsialistile

Valdkonna tööpakkumised

Lemminkäinen otsib TEEDEEHITUSE PROJEKTIJUHTI

Finesta Baltic OÜ

30. detsember 2017

Ehituse erilehed