Ettevõtte uue kaubamärgi kasutusele võtmine on tingitud kevadisest Uus Maa Kinnisvaragrupi jagunemisest, mille järel jagati elamispinnad ja äripinnad eraldi ettevõtete ja juhtimise alla.
Uus Maa/Seven tegevjuhi Andres Halli sõnul on uue kaubamärgi kasutuselevõtmine aasta alguses toimunud jagunemise loogiline järg, mille eesmärk on luua uus tugev ärikinnisvara konsultatsiooniettevõtte kaubamärk. Hall lisas, et selliselt jätkatakse varem valitud strateegia elluviimist. Samuti lisas ta, et kaks nime on kasutusel vaid üleminekuperioodil ning mõne aja pärast loobutakse Uus Maa nime kasutamisest jätkates kaubamärgiga Seven Real Estate Advisors.
Uus Maa/Seven on fokusseerinud oma põhitegevuse ärikinnisvarale, et olla kinnisvaraturul ärikinnisvara liider. Uus Maa/Seven omab põhjalikumat vakantsete äripindade ja uut pinda otsivate klientide andmebaasi, mis võimaldab majaomanikud ja üürnikud kokku viia lühikese aja jooksul ja efektiivselt.