„Peale seda võib hakata tasapisi paranema, kuid agressiivset tõusu ette ei näe,“ ütles ta. Hüva sõnul on turul toimumas puhastumine – nõrgemad firmad on tasapisi hakanud kaduma või on kadumas. Käeolevas olukorras on usaldus oluliselt langenud, näha on klientide soovi osta firmast, kes on oma tegevuses jätkusuutlik. Hinnatakse selgeid märke, et pakkuja on olemas objekti lõpetamisel ning ka garantiiaja lõppemisel.
Ta märkis, et sama kehtib ka hankijate kohta, seoses oluliselt vähenenud usaldusega on krediteerimispõhimõtteid muudetud ning siingi on eelis firmadel, kes on suutnud tõestada oma elujõudu.
„Tunda on, et on olemas turusegment, kes omab ehitamiseks vahendeid ja ootab õiget hinda. Selle tõestuseks on suur hinnapakkumiste küsimise määr,“ ütles ta.
Hüva sõnutsi on mõningane hinnalangus toimunud, kuid see ei ole olnud olulise suurusega. Peab märkima, et akende-uste turul on ka varasemalt olnud piisavalt tugev konkurents ning see on taganud ka eelnevalt mõistlikku hinnataseme.
VAU on aastaid teinud koostöös oma edasimüüjatega erinevaid kampaaniaid, reeglina oleme teinud 2-4 kampaaniat aastas iga suurema edasimüüjaga. Lähtuvalt hetkeolukorrast ei ole me teinud rohkem kampaaniaid kui varasemalt. Samas on aktsioonide häälestus muutunud, täna soovitakse siiski teha puhtalt hinnale suunatuid kampaaniaid, märkis Hüva.
Ta selgitas, et VAU on valinud strateegia, et ei müü otse lõppkliendile. Kogu DIY segmendi teenindamine käib läbi edasimüüjate. „Koostöös tugevate ja elujõuliste partneritega ei näe me mingeid probleeme antud madalseisu üleelamiseks. Pigem näeme selles koostöös võimalust laiendada müüki meie partnerite (Rautakesko, Optimera) kontsernides üle Põhjamaade,“ märkis ta.