Tegevjuhi Paavo Pärna sõnul on Sirkel & Mall suutnud langevas turuolukorras säilitada nii kasumi kui käibe, sest on suutnud ettevõtet õigel ajal muutustele vastavalt reformida. 2008 aasta lõpus muudeti palgasüsteemi ja võeti aktiivselt rakendusse ISO kvaliteedijuhtimise süsteemil põhinev protsessipõhine juhtimine. Pärna sõnul on õigel ajal tehtud kiired otsused Sirkel & Mall OÜ-s kajastunud efektiivsuse hüppelise kasvuna, mis omakorda on võimaldanud ka raskel ajal pakkuda head kvaliteeti ja mõistliku hinda.
Osad vajalikud investeeringud ettevõtte pikaajaliseks arenguks on tehtud eelmiste perioodide kasumi arvelt. Täna on investeeritud oma meeskonda, uuendatud tehnikaparki ja suheldud aktiivselt tulevaste potentsiaalsete klientidega. Kui turg stabiliseerub, siis sellelt pinnalt on hea kasvustrateegiaga jätkata.