Kampaania kasvatas Rautakesko käivet 100 protsenti

Rautakesko turundusjuhi Annika Oja sõnul on K-rauta nädalavahetuste kampaaniad, mil kogu kauba pealt saab 20 protsenti allahindlust, toonud kokku keskmisest tunduvalt enam inimesi.

Eelmisel nädalavahetusel kasvas jaekäive 100% ning külastajaid oli 60% tavapärasest enam

Oja sõnul tehti palju suuri oste, mis näitab, et kliendid koondavad oma oste ja ostavad allahindluste ajal suuremaid asju. Näiteks oli Tondi poes keskmine ostusumma tavapärasest neli korda suurem .

K-rauta jätkab sooduskampaaniate tegemist ka edaspidi, tulemas on  remonditeemadele keskendunud remondipidu.

Osale arutelus

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi ehitusuudiseid sotsiaalmeedias:

RSS

Ehitus­uudised.ee toetajad:

Teabevara ehitus­spetsialistile

Valdkonna tööpakkumised

Q-HAUS BALTIC OÜ otsib PROJEKTIJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

31. mai 2018

ASTEL EST OÜ otsib TEHASEJUHTI

M-Partner HR OÜ

05. juuni 2018

Harmet otsib PEAINSENER

Harmet OÜ

07. juuni 2018

Ehituse erilehed